ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נראה טיל"

חיקוי מעורר הסערה של הפרשן הבכיר • צפו

מגיש ערוץ 'הליכוד TV' שידר ראיון לכבוד חג הפורים עם החקיין יוסי וידר, ששיחק את דמותו של פרשן 'חדשות 12' אמנון אברמוביץ' ועורר סערה • צפו

חיקוי מעורר הסערה של הפרשן הבכיר • צפו
אמנון אברמוביץ צילום: פלאש 90

ערוץ 'הליכוד TV' ממשיך לחולל מהומות: לאחר הסרטון של העיתונאי אבישי עברי בו האשים את גנץ במותם של חיילים, על רקע תמונה מבית קברות צבאי. מגיעה היום סערה נוספת בעקבות ראיון פורימי שהגיש המנחה הבכיר של הערוץ, אלירז שדה, עם חקיין המחופש לפרשן הבכיר של 'חדשות 12' אמנון אברמוביץ'.

אברמוביץ', שבלחמת יוה"כ כנהג טנק בקרבות באזור תעלת סואץ, נכווה באורח קשה בפניו ובגופו, אך המשיך לנהוג בטנק משום שהיה סבור שנשארו בו אנשים. ועל אומץ לבו ודבקותו במשימה קיבל את צל"ש הרמטכ"ל ונותר מצולק לכל ימי חייו.

החיקוי שהוצג בערוץ הבית של הליכוד, מראה את פניו של אברמוביץ' עם סימני הצלקות שנותרו בהן מהפציעה הקשה ובעקבות כך עורר את זעמם של אנשי השמאל, שקפצו על המציאה, בטענה כי מדובר בזלזול בגיבור ישראל.

"אני נראה טוב?", שאל החקיין בדמותו של אברמוביץ' את המנחה. בתגובה ענה לו שדה: "אתה נראה טיל כמו תמיד אמנון". כשנשאל למי יצביע בבחירות לכנסת, הגיב השחקן: "כמובן ליאיר ובני. כל מי שיש לו אג'נדה שמאלנית אנטי-ביבי, יש לו את הקול שלי".

מנגד, אנשי ימין טענו, כי בתוכניות טלוויזיה המשודרות מידי שבוע בערוצים השונים ובעיקר בתוכנית 'ארץ נהדרת', מושמים ללעג דמויות מהצד הימני של המפה הפוליטית חדשות לבקרים, בדגש על רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו שזוכה לזלזול רב מצדם של יוצרי התוכנית.

מנחה התוכנית, אלירז שדה פרסם התנצלות בחשבון האינסטגרם שלו בעקבות התגובות הזועמות: "כשצילמנו את המערכון לא עלתה בדעתנו המחשבה שכך זה יפורש וייתכן שטעינו בלשוננו", כתב. "חשוב לי לציין שכנראה ובתום לב לא התייחסנו לנראותו הספציפית של אמנון בקיום המערכון, כי אנחנו רואים באמנון מיליון ערכים שונים שמרכיבים את דמותו כפרסונה בכירה בתקשורת הישראלית". "אמנון אברמוביץ' היה, הינו ותמיד יהיה גיבור ישראל בעיניי ובעיני כל עם ישראל. בהזדמנות זאת אבקש סליחה על אי ההבנה והפגיעה אם נגרמה".

יו"ר העבודה, אבי גבאי פרסם תגובה על הראיון: ‏"אחרי שפגע במשפחות שכולות כשעירב את קברי הבנים בקמפיין ציני. הערב ערוץ הבית שלו לועג לפציעה של אמנון אברמוביץ, מגבורי מלחמת יוה"כ, שנכווה מטנק בוער וקיבל צל"ש הרמטכ"ל על דבקות במשימה. אין תחתית שנתניהו לא יפגוש ואין אדם שבו לא יפגע במסע להציל עצמו מכתבי אישום על שוחד והפרת אמונים".

יו"ר האופוזיציה ח"כ שלי יחימוביץ' תובעת מראש הממשלה בנימין נתניהו להתנצל בפני העיתונאי אמנון אברמוביץ: "הרבה רגעי שפל ידע קמפיין הבחירות הזה, אבל רגע מבחיל כזה, שבו הליכוד, בתעמולתו הרשמית, לועג למראהו של מי שנפצע אנושות במלחמה הקשה בתולדות ישראל, קיבל צל"ש על אומץ ליבו, ואותות הקרב חקוקים בפניו – כזה שפל עוד לא היה. אסור שקמפיין בחירות ירמוס את מי שבנפשם ובגופם הצילו אותנו מהשמדה, ואסור שערכי היסוד המקודשים לנו ביותר ירמסו לטובת עוד חצי מנדט. ביבי, אם יש בך מעט הגינות ויושרה – תתנצל."

העיתונאי אריה ארליך הכניס את הדברים לפורפורציה ופרסם בחשבון הטוויטר שלו: "אמנון אברמוביץ' הוא לא פרח מוגן, בטח לא פרה קדושה. הוא משתתף פעיל ואקטיבי בתועמלנות פוליטית, ומקבל ערב ערב פלטפורמה אדירה שבה הוא מנהל קמפיין פוליטי ברור וחד מאוד נגד נתניהו. ההומור של הליכוד TV אינו לטעמי, אבל זכותו של הליכוד לענות לו בכל הכוח ועברו הצבאי אינו רלוונטי לעניין זה".

הזמר, היוצר ואיש התקשורת ישי לפידות הגיב בחשבון הטוויטר: "זהו סרטון מיותר שלא יעביר אף קול משמאל לימין. מצד שני, נזכור ולא נשכח את כל הסרטונים, הירידות והזילות בבני משפחת נתניהו ובאחיו המנוח, שאף הוא היה גיבור ישראל".

אמנון אברמוביץ הליכוד ארץ נהדרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד