כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
החטא ועונשו

זו הנקמה של ראשי 'דגל' בנציגים שמרדו

אחרי שהצביעו בעד העברת התקציב למרות הגוש החוסם בעיר, הנהלת 'דגל התורה' באלעד מונעת מנציגיה בעירייה דריסת רגל במטה שהוקם לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת | מחר יגיעו חברי הכנסת מטעם המפלגה הליטאית לחנוך את המטה, אך היעדרות חברי המועצה תבלוט

זו הנקמה של ראשי 'דגל' בנציגים שמרדו
גפני, מקלב ואשר צילום: מרים אלסטר, יונתן זינדל, פלאש 90

במהלך השבוע צפוי להיפתח בעיר אלעד מטה הבחירות של 'דגל התורה', אלא שבניגוד ליתר הערים, חברי המועצה לא ינהלו את המטה, זאת לאחר שבהנהלת דגל התורה הטילו על כך ווטו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מחר, יום רביעי יגיעו הנהלת דגל התורה בראשות חברי הכנסת כדי לפתוח את מטה הבחירות המקומי, כפי שהם נוהגים לעשות בימים האחרונים בכל הערים ברחבי הארץ.

כאמור, בניגוד לשאר הערים, שם צפויים חברי המועצה לעמוד בראש המטות, באלעד הוחלט על ידי הנהלת דגל התורה כי לחברי המועצה לא תהיה דריסת רגל במטה, כך שחברי המועצה אבי שטרן, משה ברדוגו ואיסר שפירא לא ייקחו בה חלק.

מי שכן צפוי לנהל את המטה, הם העסקנים המוכרים בעיר רפאל אלבז ושלום פרידמן שהובילו את קמפיין הבחירות של יצחק פינדרוס שהתמודד לראשות העיר קודם פסילתו בידי בית המשפט העליון.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים', לפני כשלושה חודשים כשעלתה הצעת התקציב להצבעה קריטית, הצביעו חברי המועצה משה ברדוגו ואסיר שפירא בעד התקציב למרות הגוש החוסם עם ש"ס, כשבתכנון המקורי ביקשו להפיל את התקציב ולמנוע את העברתו על ידי ראש העיר ישראל פרוש.

בעקבות כך זעמו ראשי דגל התורה על חברי המועצה ונקראו למחרת לשיחת בירור שנחשפה ב'בחדרי חרדים'. בתום השיחה עם חברי הכנסת ואיש המו"מ העירוני שבתאי מרקוביץ, הוחלט על המשך הבירור על ידי וועדת הרבנים המקומית כשטרם ברור מה עלה בסיום הבירור.

דגל התורה מטה חרדי בחירות אלעד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד