כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
משיב מלחמה

גפני בפניה לגנץ: "הדיבורים שלך עושים נזק"

חבר הכנסת משה גפני משיב מלחמה למנהיג 'כחול לבן' בני גנץ שקרץ בנאום שנשא אתמול בפני ועידת איפא"ק לנשות הפרובוקציה וטען כי "הכותל ארוך מספיק בשביל כולם" | גפני עקץ: הכותל המערבי הוא לא דירה בסביון שמכניסים שם כל מיני מפלגות"

 גפני בפניה לגנץ: "הדיבורים שלך עושים נזק"
גפני צילום: פלאש 90

לאחר שהצהיר מעל בימת איפא"ק כי יפעל לזכויות הרפורמים בכותל המערבי, כשאמר כי הכותל הוא מספיק רחב כדי להכיל את כולם, יו"ר דגל התורה פותח חזית עם הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ.

בסרטון שפרסם חה"כ גפני בשעה האחרונה אומר גפני כי; "שמעתי שאמרת שהכותל הוא מספיק גדול כדי שיכנסו שם כל האנשים, אני לא ייעצתי לך בתקופה שהייתי רמטכ"ל, לא ייעצתי לך בנושא הצוללות, לא אמרתי לך מה להגיד ולא להגיד - יש לי בקשה אליך אל תייעץ לנו על מה שקורה בכותל המערבי על גודלו ועל קדושתו, מי צריך להכנס ומי לא צריך להכנס".

"מה שאתה לא מבין אל תדבר", הוסיף גפני ותקף, "בגלל שהדיבורים שלך עושים לך נזק גדול, סתם עצה; הכותל המערבי הוא לא דירה בסביון שמכניסים שם כל מיני מפלגות או שיברי מפלגות ועושים מזה מפלגה אחת גדולה כביכול".

גפני הוסיף, "אתה לא מבין בזה, בכותל יש קדושה שאלפי שנים אנחנו מתפללים לכיוון הזה אנחנו רוצים שבכותל הזה יבנה בית המקדש, אתה לא מבין בזה אז אל תתערב - כעת יראו שאתה לא מבין לא במפלגות ובעיקר לא בכותל".

בני גנץ הכותל המערבי משה גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד