י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
מזהה איום • צפו

גפני מתריע: "המסומם" רוצה לפגוע בישיבות

בכנס פתיחת מטה הבחירות של 'דגל' בירושלים, ניצל היושב ראש את המעמד להתריע מפני עליית גנץ ולפיד לשלטון: "עלולה לנחות עלינו גזירה קשה" ועוד יותר, מכניסתו של פייגלין למערכת הפוליטית: "הוא אומר שלא לתת כסף לישיבות... מה הוא כבר מסומם?", תהה

גפני מתריע: "המסומם" רוצה לפגוע בישיבות
משה גפני נואם צילום: ארי קלמן, בחדרי חרדים

חה"כ משה גפני הגיע הערב (שלישי), שבועיים בלבד לסיום מערכת הבחירות, לחנוך את מטה 'דגל התורה' בירושלים, כשהוא מנצל את ההזדמנות להתריע מפני עלייתם של גנץ ולפיד לשלטון, וגם שיגר חיצים לעבר יו"ר 'זהות' משה פייגלין.

בתיעוד ש'בחדרי חרדים' מציג, נראה חה"כ גפני מתייחס לתוצאות הבחירות למועצת העיר ירושלים, שלדבריו סייעו להסכם החלוקה השוויונית בריצה המשותפת עם 'אגודת ישראל' לכנסת, "התוצאות של ירושלים הם לא רק ירושלים, הן הביאו למצב שליצמן ואני ישבנו בתחילת הדרך ולא היו ויכוחים".

גפני הוסיף והתייחס לתוצאה המפתיעה בירושלים שהובילה לשינוי במערכת הפוליטית ולהבנה כי כוחם של הליטאים שווה ואף גדול מהחסידים ואמר, "היה אפשר להתווכח, אני לא בטוח ששוויון הוא הדבר הנכון ומשקף נכון את המצב, אבל היא הדרך שבה אנחנו יכולים לפעול יחד וזה בזכות סניף ירושלים".

בנוסף, התריע יו"ר 'דגל התורה' מאפשרות כי גנץ ולפיד יעלו לשלטון ואמר, "אנחנו נמצאים בסכנה גדולה, עלולה לנחות עלינו גזירה קשה של שלטון שהוא שלטון רע, מבחינת יהדות התורה, מבחינת הנושא של תלמידי הישיבות, מבחינת נושא החינוך, מבחינת השבת, מבחינת הנושא של הכותל המערבי".

"אנחנו עלולים להגיע למצב שבני גנץ הופך להיות ראש ממשלה עם רוטציה עם מי שבמהותו הוא נגדנו באופן מוחלט באופן דרמטי ובגלל מספר קולות נאבד את השלטון וזה עלול לקרות", התריע יו"ר ועדת הכספים.

בסוף דבריו נראה חבר הכנסת בתיעוד שמפרסם 'בחדרי חרדים', מתייחס לסחף לעבר מפלגת 'זהות' בראשות משה פייגלין ואמר לקהל, "הערב שמעתי ש'זה מהסמים' אומר שלא לתת כסף לישיבות... מה הוא כבר מסומם?", תהה גפני וציין כי, "יש אנשים דתיים שרוצים להצביע עבורו אפילו חרדים, אני לא מבין אותם...".

משה גפני משה פייגלין בני גנץ יאיר לפיד בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד