כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
מכוון מטרה

השר בנט מציג: מבצע 'ביעור חמץ' לעזה

בזמן שהוא מכוון מטרה לעבר לשכת שר הביטחון, יושב ראש 'הימין החדש' נפתלי בנט מציג את תוכנית ביעור חמץ לרצועת עזה ומאשים את נתניהו כי מינה שרי ביטחון כושלים 

השר בנט מציג: מבצע 'ביעור חמץ' לעזה
השר בנט צילום: פלאש 90

בעוד ההסלמה בגבול הדרומי יודעת עליות ומורדות כשתושבי עוטף עזה והסביבה שרויים בפחד, יו"ר הימין החדש ששואף להחזיק את תיק הביטחון בקדנציה הבאה מציג היום (רביעי) את התוכנית הביטחונית שלו לסיום הסאגה.

בכנס 'מעריב' הציג היום בנט את התוכנית המלאה שלו, הכוללת בין היתר את ביטול הפקודה האוסרת לירות על מחבלי בלוני נפץ; הוצאת בג״צ מצה"ל ואז לדבריו, "ננצח את חמאס".

בנט טען בכנס כי "נתניהו מינה שרי ביטחון כושלים, החל מברק, בוגי וליברמן, אתקן את הנזק שהם גרמו". לדבריו, "לצה״ל יש חיילים ומפקדים פייטרים שמובלים מזה 15 שנים בידי קברניטי ביטחון הססנים. אפשר וחייבים לנצח את חמאס, זו לא גזירת גורל שמיליון תושבי הדרום יהיו בני ערובה".

בתוכנית של בנט שנקרא 'מצבע ביעור חמץ'; אי הכנסת חיילי צה״ל לרצועת עזה; הכתשה אווירית וטיפוס חמאס מרקטות ויולות התקפיות; פינוי זמני של יישובי עוטף עזה בעת המהלך האווירי: סיכולים ממוקדים רציפים לכלל שדרות הפיקוד של חמאס.

בנוסף הציג מי שייתכן ויהפוך לשר הביטחון הבא את המשך התוכנית הכולל; פגיעה מאסיבית בתשתיות. ובשלב ב' הציג היום בנט תוכנית מעבר למודל שימור של חמאס מפורז: כל בית או מפעל חדש כמו גם בית מחבל - יורד מיד.

נפתלי בנט רצועת עזה משרד הביטחון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד