כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
עובד בסיעה ודאגה לצרכי המוסדות

פרסום ראשון: ההסכם שטרף את הקלפים

'בחדרי חרדים' חושף את לשון ההסכם שנחתם בין יהדות התורה לאנשי 'כסא רחמים' | בין היתר סוכם בין הצדדים כי הגאון רבי מאיר מזוז יפרסם קריאה ובקשה לתלמידיו להצביע עבור רשימת יהדות התורה | הח"כים מהמפלגה האשכנזית ייטלו אחריות לדאגה עבור אנשי 'יחד'

פרסום ראשון: ההסכם שטרף את הקלפים
ישי וגפני צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

פרסום ראשון: הדרמה הפוליטית מכה את הציבור החרדי בהלם כאשר השאלה היא מה קיבלו הצדדים בתמורה. לכולם ברור כי יהדות התורה מקבלת את קולות אנשי 'כסא רחמים', אך טרם היה ברור מה יקבלו אנשי 'כסא רחמים' בתמורה.

לידי 'בחדרי חרדים' הגיע מסמך ההסכם המלא, שנחתם היום (רביעי) בין הצדדים, בו סיכמו על הריצה המשותפת, כאשר כל חברי הכנסת חתמו על המסמך, שקיבל גם את אישור חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל.

וכך נכתב בהסכם: "צד א' (יהדות התורה) קיבל את ההודעה מצד ב' על כך שהגאון הגדול רבי מאיר מזוז שליט"א מבקש לצאת לקראת הבחירות לכנסת במכתב קודש של קריאה ובקשה לאלפי תלמידיו, אוהדיו ושומעי לקחו ובו הוא מורה להם שיתמכו ויצביעו עבור 'יהדות התורה'".

לכן, "צד ב' (יחד / כסא רחמים) הודיע שלמען ריבוי כבוד שמיים ועל מנת להגדיל תורה ולהאדירה, תצא הודעה מסודרת מטעם תנועת "יחד" לכל אוהדיה, תומכיה ופעיליה למרות להרבות פעילים ולהגדיל את מספר המצביעים ליהדות התורה"

נציגי יהדות התורה חתמו לאלי ישי ואנשי הגר"מ מזוז כי הם "יעבדו כבעבר לטיפוחם ושגשוגם של המוסדות שיעברו על ידי סיעת יחד ומוסדות כסא רחמים לצורך טיפול במישור הארצי והמקומי".

עוד סוכם כי "במידה ויהדות התורה תקבל 250.000 קולות ויותר, יהדות התורה תמנה עובד בסיעה בהסכמה שיטפל בפניות בני הציבור של יחד".

כאמור, הערב צפוי הגר"מ מזוז לכנס כינוס מיוחד יחד עם יו"ר יחד השר לשעבר אלי ישי, בו הוא צפוי להודיע כי הוא מסיר את מועמדותו ותומך בסיעת 'יהדות התורה' לכנסת ה-21.

יהדות התורה מועצת גדולי התורה ישיבת כסא רחמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד