כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"השר הכי חברתי"

הלם: בתו של מרן תומכת במפלגה החילונית

הלם: הבוקר הודיעה הגב' עדינה בר שלום, בתו של מרן, כי היא תומכת במפלגה של כחלון בבחירות לכנסת ה-21 • "אני קוראת לכל מכריי תומכיי וחבריי לתמוך במפלגה"

הלם: בתו של מרן תומכת במפלגה החילונית
השר משה כחלון צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הבוקר (חמישי) הודיעה הגב' עדינה בר שלום, בתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, כי היא תומכת במפלגה החילונית 'כולנו', בראשות שר האוצר משה כחלון בבחירות לכנסת ה-21.

בר שלום, מי שהקימה את מפלגת "אחי ישראלי" וניסתה לרוץ בבחירות הנוכחיות לכנסת, והחליטה בסופו של דבר לפרוש, נימקה את החלטתה לתמוך בכחלון.

"אני מאמינה במפלגת כולנו ובדרך החברתית שלה, השר משה כחלון הוא השר הכי חברתי שהיה אי פעם במדינה ישראל, ואני רואה עצמי מחויבת להצלחת כולנו בבחירות הקרובות וקוראת לכל חבריי לתמוך במפלגה בבחירות לכנסת ה-21".

בעיניה, כחלון דואג גם לאוכלוסיה החרדית: "מפלגת כולנו כמפלגה חברתית חרטה על דגלה את ערך שוויון הזדמנויות לכולם בחברה הישראלית ובוודאי לחברה החרדית ההולכת וגדלה בקצב כפול משאר האוכלוסייה".

עוד היא הוסיפה: "מפלגת כולנו מאמינה בצורך להעניק השכלה גבוהה נגישה ומותאמת לציבור החרדי, ולצורך כך הצורך בעידוד והקמת מכללות חרדיות לבנים ולבנות, הרוצים להצטרף למעגל העבודה ולרכוש מקצועות נדרשים במשק הישראלי".

לסיום אמרה: "אני רואה עצמי מחויבת להצלחת כולנו בבחירות הקרובות, ואני קוראת לכל מכריי תומכיי וחבריי לתמוך במפלגה בבחירות לכנסת ה-21".

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד