ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024
הקמפיין עובד

סקר חדש מציג: התוצאה החלומית של נתניהו

על פי סקר של עיתון 'הארץ' שמתפרסם היום (רביעי) פחות משבוע ליום הבחירות, נראה שנתניהו יכול להיות רגוע לגבי הקואליציה הבאה שלו, גם אם משה פייגלין יעשה לו צרות • החרדים רק עם 11

סקר חדש מציג: התוצאה החלומית של נתניהו
בנימין נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

ששה ימים לבחירות, בעוד ראש הממשלה בנימין נתניהו משדר לחץ ופוצח בקמפיין אגרסיבי לגיוס קולות הימין המסורתי כשטוען כי הם עלולים להפסיד את הבחירות - סקר 'הארץ' חוזה תוצאה שנתניהו לא יכול אפילו לחלום עליה.

על לי סקר שפורסם הערב (רביעי) אשר נערך על ידי חברת "דיאלוג", בפיקוח הפרופ' קמיל פוקס מאוניברסיטת תל אביב, נתניהו מוביל עם המפלגה הגדולה ביותר ויש לו קואליציה גם ללא משה פייגלין שעדיין לא החליט למי ייתן תמיכתו לאחר הבחירות.

על פי התוצאות: 'הליכוד' זוכה ל-30 מנדטים; 'כחול לבן' 27; 'עבודה' 10; 'איחוד מפלגות הימין' 7; 'הרשימה המשותפת' 7; 'יהדות התורה' 6.

בתחתית הרשימה נמצאות: 'הימין החדש' 5 מנדטים; 'כולנו' 5; 'זהות' 5; ש"ס 5; 'מרץ' 5; 'ישראל ביתנו' 4; רע"מ בל"ד 4; 'גשר' בראשות אורלי לוי - אבקסיס, לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה 2.8% בלבד.

באם אלו יהיו אכן התוצאות הסופיות, הרי שנתניהו יוכל לישון בשקט, שכן הקואליציה בראשותו מובטחת למשך ארבע שנים, גם באם משה כחלון יפרוש ממשלתו לאחר הגשת כתב האישום כנגדו.

על פי נתוני הסקר, לנתניהו רוב של 62 מנדטים ללא פייגלין ו 67 חברים יחד איתו. כך שהוא מבטיח את הקדנציה החמישית שלו על כיסא ראש הממשלה.

הארץ הליכוד בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד