ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
דורש התנצלות

השבת החלל • נתניהו לגנץ: "תתבייש לך"

שעות לאחר שבני גנץ טען בראיון כי עיתוי השבת גופתו של זכריה באומל הי"ד, נועד בכדי לסייע פוליטית לראש הממשלה בקרב דעת הקהל הישראלי • נתניהו זועם על כך ודורש התנצלות

השבת החלל • נתניהו לגנץ: "תתבייש לך"
בנימין נתניהו/בני גנץ צילום: Dudi Modan/Noam Revkin Fenton, Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף הערב (חמישי) את יריבו הפוליטי הרמטכ"ל לשעבר ויו"ר מפלגת 'כחול לבן', לאחר שטען כי עיתוי החזרת החייל הנעדר זכריה באומל הי"ד, הינו בגלל הבחירות ודורש ממנו להתנצל על דבריו.

בציוץ ברשת הטוויטר כתב נתניהו, "בני גנץ, תתבייש על כך שהאשמת את צה"ל ואותי בשיקולים פוליטיים בהשבתו של חיילנו זכריה באומל ז"ל לקבר ישראל. אל תתנצל בפניי, תתנצל בפני עם ישראל".

כאמור, הדברים באו בתגובה לדברים שאמר הבוקר גנץ בראיון לרשת ב', במהלכו טען כי החזרת החייל שנעדר במשך 37 שנים, הגיעה דווקא בימים אלה בכדי לסייע לנתניהו פוליטית.

"יש סיפוק גדול על חזרתו של זכריה באומל לקבר ישראל, אנחנו מחזקים את העושים במלאכה, אנחנו מחזקים את המשפחה שלו", אמר גנץ בראיון.

הוא הוסיף, "אנחנו מזכירים את אברה מנגיסטו שנמצא ברצועת עזה והדר גולדין שצריך להביא אותם כמו את יתר הנעדרים למדינת ישראל ואני שמח שמעגל אחד לפחות נסגר".

בראיון נשאל גנץ, האם לדעתו עיתוי פרסום החזרת גופתו של באומל, היה כדי לסייע לנתניהו בבחירות הקרבות והשיב: "לצערי כן. אבל אני יותר שמח שזכריה באומל חזר למשפחתו".

בנימין נתניהו בני גנץ זכריה באומל נעדר בחירות 2019

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד