ז' אייר התשפ"ד
15.05.2024
פרשת הפתקים

רעיית השר בנט לא נשארה חייבת לגב' נתניהו

גילת בנט, רעייתו של שר החינוך נפתלי בנט, מגיבה לפרסום השבוע ב'החדשות' ובו נחשפו פתקים שכתבה רעיית רוה"מ ובהם תדרוך תקשורתי הכולל השמצות נגד אורח חייה החילוני

רעיית השר בנט לא נשארה חייבת לגב' נתניהו
נפתלי בנט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

גילת בנט רעייתו של נפתלי בראיון הבוקר שמפורסם בעיתון 'ידיעות' ובו היא מגיבה בפומבי לפרסום השבוע ב'החדשות' ובמסגרתו נחשפו פתקים בכתב ידה של רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, המעידים על רצונה להשמיץ את רעיית השר בנט ובכך לפגוע בו פוליטית.

באחד הפתקים שנחשפו, בכתב ידה של רעיית רוה"מ שכותבת הוראות ליועצי התקשורת של ראש הממשלה, בדרישה להשמיץ את גילת בנט על אופי לבושה, וכן על כך שעבדה במסעדת יוקרה המגישה טרפות, כשפית קינוחים. מטרת הפרסומים שדרשה רעיית ראש הממשלה נועדו להראות את אורח חייה החילוני של גילת בנט ובכך לפגוע במסגרת הפוליטית של בעלה.

רעייתו של בנט אומרת ל'ידיעות': "לא עשיתי רע לשרה נתניהו ואין בינינו שום מגע מעבר לאירועים רשמיים. הופתעתי כשראיתי שאוספים חומרים נגדי, אבל להגיד על מישהו שהוא חילוני שבגלל זה הוא לא בסדר זה משהו הזוי. גם כשהייתי שפית קינוחים במסעדה המדוברת - הייתי העובדת היחידה שיוצאת בשישי מוקדם כדי להגיע לפני שבת הביתה".

 

נפתלי בנט שרה נתניהו מפלגת הימין החדש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד