י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
"ליברמן לא יכתיב לנו"

החיבור עם ישי: גפני במסר מפייס לדרעי • צפו

יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני נשא נאום ניצחון במטה המפלגה בפתח תקווה. תקף את ליברמן והעביר מסר מפייס על רקע החיבור עם אלי ישי: "זה היה המהלך הנכון לא שמחנו שיש מחלוקת" • צפו

החיבור עם ישי: גפני במסר מפייס לדרעי • צפו
גפני נואם במטה יהדות התורה צילום: בחדרי חרדים

בשיא המתח כשעדיין לא ברור האם נתניהו יצליח להקים קואליציה, ב'יהדות התורה' מחריפים הערב את הטון, כשהם בטוחים כי הם יהפכו לגורמים החזקים בקואליציה ומעבירים מסר ברור לאביגדור ליברמן.

חה"כ משה גפני אמר בנאומו במטה המפלגה בפתח תקווה, "יש מפלגה הליכוד שהלכנו איתם בכל השנים האחרונות והשנייה זה בני גנץ שאנחנו רק יודעים שהמצע שלו הוא המצע של יאיר לפיד, אבל כנראה בנימין נתניהו ירכיב את הקואליציה".

לדברי גפני, "המנדטים שהבאנו משנים את התמונה מי יהיה ראש הממשלה - אנחנו שבעה מנדטים וכך גם ש"ס, העמדה שלנו בנושא של לומדי התורה היא אחידה ולא ניתן למפלגה קטנה עם ארבעה מנדטים להכתיב לקואליציה הזאת. אם יהיה משהו יקר וקדוש לנו והיא תגיד לא, היא פשוט לא תהיה בקואליציה", רמז גפני על העתיד של 'ישראל ביתנו".

כמו כן, יו"ר 'דגל התורה' ומס' 2 ברשימת 'יהדות התורה', העביר מסר מפייס לש"ס ודרעי על רקע החיבור עם אלי ישי, "אנחנו לא עשינו ואנחנו מברכים על כך שהיינו יחד עם הרב אלי ישי, לא עשינו את זה כאמירה נגד, עשינו את זה רק כשהגענו למסקנה שהם לא יצביעו לש"ס בשום מקרה ומשום ברירה".

"עשינו את זה כדי שהקולות לא ילכו למפלגה שאינה חרדית או למי שלא בגוש וגם אז עשינו את זה בצורה שלא תפגע בש"ס, זה היה המהלך הנכון לא שמחנו שיש מחלוקת, הלוואי והקולות האלו היו הולכים לש"ס", סיכם גפני.

סגן השר מאיר פרוש נאם גם הוא ואמר, "אנחנו צריכים לסכם בינינו מה הם הקווים לקראת הכניסה לקואליציה, לדעת שאלה הדברים שאנחנו הולכים ולא לסגת מהם - מסתמן שאנחנו המפלגה השלישית בגודלה".

משה גפני בחירות 2019 אריה דרעי יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד