י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"יתפרו לך תיק"

האיום על סמוטריץ' בגלל משרד המשפטים

ח"כ בצלאל סמוטריץ שלוטש עיניים למשרד המשפטים, מוזהר בידי חבריו כי הוא מסתכן בהעמדה לדין ובתפירת תיק נגדו באם ייטול את התפקיד לידיו

האיום על סמוטריץ' בגלל משרד המשפטים
סמוטריץ' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

אחת מההבטחות שקיבל יו"ר 'האיחוד הלאומי' ח"כ בצלאל סמוטריץ' מנתניהו בתמורה לאיחוד עם מפלגת 'עוצמה יהודית', הייתה לטענתו תפקיד שר המשפטים, למרות הכחשות מצד הליכוד בנושא.

אלא שבשלב זה סמוטריץ' מדווח כי חבריו כמו גם אנשים אחרים מבקשים להזהיר אותו מליטול לידיו את התיק הנחשק, מחשש כי בפרקליטות יעשו הכל בכדי להעמידו לדין פלילי.

‏בציוץ שפרסם ברשת החברתית סמוטריץ טוען, "כמות ההודעות והשיחות שאני מקבל ביומיים האחרונים מחברים ומסתם אזרחים שמזהירים אותי לא להעיז לקחת את תיק המשפטים כי מיד יתפרו לי תיק היא מפחידה ומלמדת על תיקון דחוף וקריטי שצריך לעשות במערכת המשפט שלנו בכדי להחזיר את אמון הציבור בה".

"אם אהיה שם בעזרת השם זה יהיה בדיוק בשביל זה", מבהיר נציג רשימת 'איחוד מפלגות הימין', שעל פי נתוני האמת שפורסמו אמש מחזיקה בחמישה מנדטים פלוס מנדט נוסף של אלי בן דהן.

בתוך כך, סמוטריץ' חזר על התחייבותו לקיים חוק נורווגי כפול בכדי לפעול לצירופו של נציג 'עוצמה יהודית' איתמר בן-גביר לכנסת.

בצלאל סמוטריץ היועץ המשפטי משרד המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד