י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
הרישיון נשלל

העונש לנהג שנסע במהירות שיא ובהשפעת אלכוהול

במכמונת מהירות "דבורה" רכב פלסטיני שנע במהירות של 183 קמ"ש בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש. בבדיקת ינשוף שבוצע לו, נמצא כי הינו תחת השפעת אלכוהול של 507 מיקרוגרם. רישיונו נשלל

העונש לנהג שנסע במהירות שיא ובהשפעת אלכוהול
נהיגה. אילוסטרציה צילום: pixabay

בסוף השבוע, בפעילות אכיפה בכביש 1, סמוך לצומת אלמוג, נמדד במכמונת מהירות "דבורה" רכב פלסטיני שנע במהירות של 183 קמ"ש בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 90 קמ"ש, מהנהג שהינו נהג צעיר, הדיף ריח חזק של אלכוהול ובבדיקת ינשוף שבוצע לו, נמצא כי הינו תחת השפעת אלכוהול של 507 מיקרוגרם בליטר אויר נשוף – פי 5 מהמותר בחוק.

בפעילות נוספת בכביש 90, באזור הבקעה נמדד במכמונת מהירות "דבורה", רכב פלסטיני שנע במהירות של 152 קמ"ש בקטע כביש בו המהירות המותרת הינה 80 קמ"ש, וגם במקרה זה מהנהג הדיף ריח חזק של אלכוהול ובנוסף השוטר הבחין כי ברכב יש בבקבוק אלכוהול, בבדיקת ינשוף נמצא כי הינו תחת השפעת אלכוהול של 312 מיקרוגרם בליטר אויר נשוף.

רישיונם של שני הנהגים נשלל ל-30 יום ורכבם הושבת בנוסף הנהג הצעיר הועבר לשיפוט מהיר.

מהמשטרה נמסר, כי במציאות בה כמעט מדי יום נפגעים אנשים כתוצאה מתאונות דרכים, ממשיכים עוברי החוק במודע לנהוג במהירות מופרזת ותחת השפעת אלכוהול וזאת תוך סיכון חייהם וחיי משתמשי הדרך. משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפה ממוקדת נגד פורעי החוק בכביש, תפעל נגד עבירות מסכנות חיים ותמשיך לפעול לשינוי תרבות הנהיגה.

מהירות מופרזת פלסטיני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד