י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צפו בתיעוד

ח"כי ש"ס המליצו על נתניהו: אותם קווי יסוד

הבוקר הגיעו ראשי סיעות הליכוד, כחול לבן וכן סיעת ש"ס שביקשו להמליץ בפני נשיא המדינה על ראש הממשלה בנימין נתניהו • בסיעת ש"ס ביקשו להמליץ לנשיא על נתניהו: "רוצים להמשיך עם אותם קווי יסוד" • צפו בתיעוד

ח"כי ש"ס המליצו על נתניהו: אותם קווי יסוד
נציגי ש"ס בבית הנשיא צילום: באדיבות המצלם

מצעד הממליצים ממשיך להגיע לנשיא המדינה: הבוקר (שני) הגיעו נציגי סיעות הליכוד, כחול לבן וכן סיעת ש"ס - שחבריה ביקשו להמליץ בפני נשיא המדינה על ראש הממשלה בנימין נתניהו.

השר יצחק וקנין אמר לנשיא המדינה כי, "כתנועת ש"ס אנחנו תומכים בבנימין נתניהו לראשות הממשלה; אמרנו את זה בצורה ברורה ביותר לאורך כל מערכת הבחירות. נתניהו עושה את תפקידו כראוי והוא צריך להמשיך להנהיג את המדינה".

וקנין ציין עוד כי, "הממשלה האחרונה דגלה בסטטוס קוו ברוב הנושאים שהם במחלוקת; לכן אנחנו לקחנו את הדברים בצורה הזאת שלא נוכל לתת יד לממשלה אחרת שתקום פה שתיפגע בקודשי ישראל - לא נוכל לתמוך בממשלה שלא הולכת בממשלה שלא הולכת בקווי היסוד כמו הממשלה הקודמת".

וקנין התייחס במרומז להתעקשות של ישראל ביתנו ואמר, "אני מקווה שלא תהיה לנו בעיה עם קודשי ישראל, לכן אנחנו תומכים בבנימין נתניהו - אנחנו חושבים שהוא ימלא את ההסכמים".

חה"כ מרגי אמר לנשיא המדינה כי בתנועת ש"ס "רוצים להמשיך בעשייה עם אותם קווי יסוד".

השר וקנין הצהיר בסיום הפגישה עם נשיא המדינה, "העם אמר שהוא חושב שצריך לימוד תורה בעם ישראל. מי שתורתו אמנותו ימשיך לשרת את עם ישראל, ומי שלא לומד - יתגייס לצה"ל".

במענה לשאלת 'בחדרי חרדים' באשר לחיבור עם ליברמן, אמר השר וקנין כי, "כולנו נהיה בקואליציה כולל ליברמן, תאמינו לי להיות באופוזיציה זה מדבר גדול".

ש"ס בית הנשיא המלצה בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד