י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פרסום ראשון

המפלגות הדתיות מקימות חזית נגד ליברמן

המשא ומתן לקראת הקמת הממשלה השלושים וחמש בפתח ובעקבות שורת הדרישות בנושאי הדת שמציג אביגדור ליברמן, ראשי המפלגות הדתיות מגבשים תגובה הולמת בדמות הקמת חזית דתית אחידה לנושאים שבציפור הנפש היהודי • בפנים: המפגשים, הדרישות ושיתוף הפעולה

המפלגות הדתיות מקימות חזית נגד ליברמן
גפני וסמוטריץ צילום: הדס פרוש

מול דרישות מפלגת 'ישראל ביתנו' לקראת פתיחת המשא ומתן הקואליציוני, המפלגות הדתיות מקימות בימים אלה חזית דתית כדי להגדיל את הכוח הדתי בקואליציה המצומצמת, בשעה שנושאי דת רבים עדיין עומדים על הפרק.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בימים הקרובים צפויים חברי סיעת יהדות התורה להיפגש עם חברי סיעת איחוד מפלגות הימין הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' בכדי לדון בשיתוף הפעולה.

מטרת הפגישה היא להציג חזית בנושאי דת, כנגד דרישות ישראל ביתנו, כאשר על הפרק עומדים נושאי גיוס בני הישיבות, נושאי שמירת השבת, הגיור והכותל המערבי יחד עם נושאים רבים שייתכן ויעלו במהלך הקדנציה הקרובה.

מטרה נוספת לפגישה היא להציג חזית דתית מול אביגדור ליברמן, שמבקש לקבל זכות ווטו בנושאי דת, כאשר יש לציין כי גם בנושא חוק הגיוס חלק מהבית היהודי הלכו יד ביד עם חברי הסיעות החרדיות בדיוני הוועדה המיוחדת.

המפגש מגיע כהמשך לפגישת תיאום עם ראש הממשלה שנערך הבוקר כהכנה לישיבות המו"מ שיערכו גם במהלך חול המועד פסח, כשהמפלגות הדתיות יכינו דרישות אחידות בנושאי הדת.

בתוך כך, סיעת יהדות התורה תתכנס מחר (שלישי) כדי לגבש נייר עמדה ואת דרישות הסיעה במו"מ מול הליכוד, כאשר את המו"מ עצמו צפויים לנהל ראשי הסיעה יעקב ליצמן, משה גפני ומאיר פרוש.

יהדות התורה איחוד מפלגות הימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד