ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
הכירו את הכיפאה

פוחדים מאנטישמיות? כיפה בהסוואה משיער טבעי

לקראת עונת הנסיעות, הושק מוצר חדשני, ראשון מסוגו בישראל: כיפה בהסוואה משיער טבעי - "כיפאה", מתאים בנסיעות למדינות שבהן יש איסור או חשש בחבישת כיפה

פוחדים מאנטישמיות? כיפה בהסוואה משיער טבעי
הכיפה בהסוואה צילום: יוסי רייניץ

עונת האביב, הידועה גם כעונת הנסיעות והטיולים לחו"ל, עבור חובשי כיפה היא גם בנסיעה לחו"ל.  בימים אלו, בעקבות דיווחים על חשש מאנטישמיות וחוסר נוחות של יהודים רבים בעולם לחבוש כיפה בארצות מסוימות הושק מוצר חדשני ראשון מסוגו בישראל - "כיפאה".  

מדובר בכיפת בד ייחודית המכוסה כולה שיער טבעי (מעין "מיני פיאה") ובכך מסווה את היותה כיפה ונראית חלק מהראש. על היוזמה חתומה חיה ברנפמן, בעלת מתחם שיער חדשני בירושלים "חיה ברנפמן תוספות שיער".

לדברי הממציאה חיה ברנפמן: "הכיפאה היא יוזמה שבאה בעקבות צורך שעלה מהשטח. קיבלנו פניות מגברים שביקשו לשמור על יהדותם ולקבל עול מלכות שמיים באמצעות כיפה אך חששו לחבוש כיפה בצורתה הידועה - עשויה מבד או סרוגה שכן בעקבות אנטישמיות הולכת וגוברת הם חשים מאוימים. הדרישה הראשונה הגיעה מקבוצת בחורים מצרפת שביקשה   כיפה שלא תורגש על ראשם ואנו כמקום המספק פתרונות שיער המצאנו את ה"כיפאה" פיאה שתשתלב עם שיערם הטבעי , כך שלא יורגש שהם חובשי כיפה."

לדבריה: "בהמשך היתה דרישה לכיפאה גם מאנגליה ובלגיה. הבנו שיש פה עניין והחלנו לייצר כיפאה לייצוא. עכשיו בפתחה של עונת הנסיעות, התחלנו לקבל גם פניות מאנשים החיים בארץ ומעוניינים בכיפאה לרגל נסיעה לחו"ל". 

"אנו מקבלים דרישה ליצירת כיפאה, בין אם האדם חי בחול או בארץ, נדרשות לנו מידות ראשו שכן הפאה מיוצרת בהתאמה אישית . לאחר לקיחת המידות אנו בוחרים את השיער הנכון לו ביותר (אם בארץ מגיע לפגישת ייעוץ ואם בחול- דרך וידאו או תמונות בווטס אפ) , מכינים את הפאה במקום במתחם השיער שלנו באמצעות מכונה חדשנית לייצור כיפאה ושולחים ללקוח. הלקוח הולך עם המוצר הגולמי לספר והוא מעצב לו את השיער כולל הכיפאה , כך שתשתלב באופן מושלם עם התספורת."

לדבריה: "ייצור הכיפאה מתבצע במקום ועורך כ 3 שעות מרגע ההזמנה ועד לקבלת המוצר המוגמר. אנו משתמשות בשיער טבעי לחלוטין שלא עבר עיבוד, צביעה או כל תהליך כימי אחר, מדובר בשיער פרימיום איכותי". 

 

כיפה אנטשימיות הסוואה נסיעה לחו"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד