י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
יום הזעם של הנשיא

טראמפ יצא למתקפה: "ריגלו אחריי, זה פשע"

למרות שהוא כבר כמעט שנתיים בתפקיד, הוא עדיין בלתי ניתן לחיזוי. הנשיא טראמפ יצא אתמול למתקפה לקראת פרסום הדו"ח המלא שינקה אותו מהחשדות למעורבות רוסית בקמפיין הבחירות שלו לנשיאות והאשים את הדמוקרטים: "היו שוטרים מושחתים, דמוקרטים והילארי המושחתים"

טראמפ יצא למתקפה: "ריגלו אחריי, זה פשע"
טראמפ צילום: רויטרס

פרשיות הנשיא טראמפ; ביום חמישי הקרוב יפורסם הדו"ח המלא של החוקר המיוחד רוברט מולר, דו"ח שעוסק בשאלה המפתח, האם טראמפ ידע או היה חלק מהקשר עם הרוסים לפני הבחירות.

לאחרונה קבע מולר כי הנשיא, בתו איוונקה וחתנו ג'רארד קושנר, לא קשורים בשום צורה לגורם רוסי כזה או אחר.

לצד זאת, מספר אישים מהקמפיין של טראמפ הורשעו ונידונו למאסרים ולקנסות, בגין העלמות מס ודיווחים שקריים, אך לא בגלל קשר כלשהו לרוסים.

טראמפ לא חיכה לפרסום הדו"ח המלא, והחל לפרסם בשעות האחרונות סדרת ציוצים, בהם הוציא את זעמו ואת תסכולו על הדמוקרטים בכלל ועל המועמדת שהפסידה לו - הילארי קלינטון בפרט.

הנשיא התחיל את היום שלו תוך שהוא מאיים לשגר שוהים בלתי חוקיים ומהגרים ללא אישורים שונים לתוככי ערים שבשליטה דמוקרטית. "רוצים את השוהים הבלתי חוקיים? אני אתן לכם אותם בערים שלכם" תקף טראמפ.

כעבור זמן הגיעה מתקפה נוספת מצידו, הפעם באשר להאשמותיהם כי היה לו קשר עם הרוסים במהלך מערכת הבחירות לנשיאות.

"דו"ח מולר, שנכתב על ידי 18 דמוקרטים זועמים, שגם במקרה הם שונאי טראמפ (ותומכי קלינטון), היה אמור להתמקד באנשים שריגלו על הקמפיין שלי ב-2016", צייץ טראמפ והוסיף, "האחרים שהמציאו את כל הקנוניה עם רוסיה, זה לא ישכח הפשע הזה, לא היתה שום קנוניה, למה היתה חקירה מלכתחילה? תשובה, כי היו שוטרים מושחתים, דמוקרטים והילארי המושחתים".

"הם ריגלו אחרי הקמפיין שלי, לעולם לא אשכח את זה" תקף טראמפ וסיים, "צריך לחקור את החוקרים שחקרו את האנשים שלי, זה פשע" הוסיף הנשיא.

דונלד טראמפ רוברט מולר מעורבות הרוסים בבחירות דמוקרטים הילרי קלינטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד