י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
לא הפנימו התוצאות

בתקשורת עדיין מנסים להשחיר את נתניהו

באתר YNET פרסמו כי המשטרה מקיימת בדיקה בנושא המניות של ראש הממשלה נתניהו, במשטרה מיהרו לפרסם הודעה ובה הם מכחישים קיום בדיקה שכזאת | מסביבת נתניהו: "כנראה שיש גורמים בתקשורת שעדיין לא הפנימו את תוצאות הבחירות"

בתקשורת עדיין מנסים להשחיר את נתניהו
נתניהו צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בעקבות פרסומים על חקירה שפתחה במשטרת ישראל בנוגע למניות ראש הממשלה בנימין נתניהו, מבהירים במשרד המשפטים ובמשטרה כי אין חקירה או בדיקה בעניין.

"המשטרה אינה נוהגת להכחיש או לאשר עצם קיומן של חקירות" נמסר מהמשטרה, אולם "במקרה רגיש זה ובשל משמעויותיו הציבוריות בחרנו להודיע לציבור כי משטרת ישראל לא פתחה בבדיקה או חקירת הנושא". 

גם במשרד המשפטים התייחסו לעניין והוציאו הודעה לפיה "איננו מגיבים למהלכים לא פומביים של רשויות האכיפה, לרבות פעולות מודיעיניות או קבלת מידע מגורמים כאלה ואחרים. למען הסר ספק, טרם התקבלו החלטות כלשהן בפניות הקשורות לעניין המניות, וממילא לא נפתחה בדיקה או חקירה".

בעקבות הודעת המשטרה, נמסר מטעמו של נתניהו כי "ראש הממשלה פעל לחלוטין לפי הדין והמשטרה עצמה כבר הכחישה שפתחה בבדיקה או בחקירה בנושא". עוד הוסיפו כי "כנראה שיש גורמים בתקשורת שעדיין לא הפנימו את תוצאות הבחירות. נגמרו הימים שבהם מעלים ידיעות שווא בתקשורת כדי להניע חקירות סרק נגד ראש הממשלה נתניהו".

המשטרה, משרד המשפטים וראש הממשלה התייחסו לכתבה שפרסם אלי סניור באתר ynet לפיה תחת מעטה חשאיות גבו אתמול (שני) חוקרי להב 433 עדות מאדם שסיפק להם הקלטות הקשורות לבני משפחתו של נתן מיליקובסקי - בן דודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. על פי הפרסום של סניור, ממידע שהגיע לידי החוקרים וכעת נבדק עולה טענה כי עסקת המניות בין נתניהו לבן דודו הייתה "בעייתית".

בהקלטות שסופקו לחוקרים, ישנו לכאורה מידע ולפיו מקורב למשפחת מיליקובסקי טען כי נתניהו "כלל לא שילם 600 אלף דולר" על המניות שאותן רכש ב-2007 מחברת תוספי הפלדה NMDM שבבעלות מיליקובסקי, ולמעשה הייתה זו לכאורה דרך להעברת כספים מבן הדוד בלי דיווח. בעקבות אותה עדות, צפויה המשטרה לזמן קרובים נוספים של מיליקובסקי לעדות וייתכן שאף הוא עצמו יזומן להעיד. כאמור, גורמי אכיפת החוק הכחישו את קיום הבדיקה או החקירה.

בנימין נתניהו משטרת ישראל משרד המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד