ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
"בשורה של אחדות"

ההכנות של כנסת ישראל לקראת חג הפסח

היום (שלישי) התקיימה בכנסת מכירת החמץ על ידי רבה של ירושלים הרב אריה שטרן • "הכנות רבות נעשות במשכן הכנסת בניקיון יסודי בכל המחלקות ואזורי תחומי הכנסת לקראת הפסח. בליל בדיקת חמץ, ממונים מטעם הכנסת, יערכו בדיקת חמץ בפועל בכל מתחמי הכנסת"

ההכנות של כנסת ישראל לקראת חג הפסח
הכנסת מוכרת החמץ צילום: באדיבות המצלם

ההכנות לקראת חג הפסח בעיצומן גם במשכן הכנסת: לצד הניקיונות וההכנות הרבות, נערכה היום מכירת החמץ של הכנסת. רב העיר ירושלים הרב אריה שטרן שליט"א שהגיע אל הכנסת, קיבל מידיו של מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ' מינוי שליחות למכור את החמץ שבכל מתחמי הכנסת.

במעמד מכירת החמץ, בירך רב העיר ירושלים את מנכ"ל הכנסת: "תקוותי היא שממקום חשוב זה של הכנסת, תצא בשורה של אחדות וליכוד בין כל חלקי העם, ויחד נזכה כולם לחג שמח".

הרב אריה שטרן במכירת החמץ. צילום: באדיבות המצלם

ראש תחום הכשרות בכנסת, הרב אביעד גוטמן: "הכנות רבות נעשות במשכן הכנסת בניקיון יסודי בכל המחלקות ואזורי תחומי הכנסת לקראת הפסח. בליל בדיקת חמץ, ממונים מטעם הכנסת, יערכו בדיקת חמץ בפועל בכל מתחמי הכנסת".

מנכ"ל הכנסת, אלברט סחרוביץ': "ההיערכות הרבה של אגפי הכנסת השונים בניקיון והכשרת הכנסת לקראת חג הפסח, הינה חשובה ביותר. אני מודה לכל העובדים הרבים שנטלו חלק במשימה בהצלחה רבה ובזכותם בניין הכנסת יהיה כשר ללא חשש חמץ בימי הפסח. לכבוד חג החירות, הנהלת הכנסת מבקשת לאחל לכל בית ישראל חג כשר ושמח מלא בשמחה משפחתית ובאחדות לאומית".

מכירת חמץ כנסת ישראל הרב אריה שטרן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד