י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בעקבות הוטו של ליברמן

יהדות התורה: "משאירים את המטות פתוחים"

בעקבות הוטו שהטיל ליברמן בנוגע לחוק בגיוס ואחרי שנפגש היום (שלישי) עם נתניהו ודן עמו על התנעת המשא ומתן בניהם. התכנסו היום חברי סיעת יהדות התורה וגיבשו החלטה: "נעמוד על כך שכל מי שלומד תורה ותורתו אומנותו יוכל להמשיך ללמוד באין מפריע"

יהדות התורה: "משאירים את המטות פתוחים"
ישיבת הסיעה צילום: באדיבות המצלם

לאחר שיו"ר 'ישראל ביתנו' השר לשעבר אביגדור ליברמן התנה את הצטרפותו לקואליציה בעברת חוק הגיוס, בשמירה על הכותל הרפורמי ונושאי דת נוספים, ב'יהדות התורה' מסרו היום (שלישי) כי הסיעה התכנסה ובישיבה השתתפו הנציגים, חברי הכנסת ומקומות 9 ו10 ברשימה אליהו חסיד נציג גור ואליהו ברוכי.

בסיומה של הישיבה מסרו: "הסיעה קיבלה החלטה שאנחנו נעמוד על כך שכל מי שלומד תורה ותורתו אומנותו יוכל להמשיך ללמוד באין מפריע ונעמוד על כך בתוקף".

בנוסף, התייחסו ב'יהדות התורה' לאיום של ליברמן, שאמר כי הוא לא יוותר על עקרונות, גם במחיר בחירות חוזרות ועל כך אמרו כי "במקביל אנחנו מודיעים לראשי המטות בכל הארץ להישאר בכוננות מלאה, במידה וחס וחלילה הנושא הזה לא ייפתר".

בסיעה נאמר כי "הוכחנו זאת ואין לנו שום בעיה להתמודד בבחירות חוזרות", כאשר ביום ראשון הבא יחלו שיחות המו"מ שקודם לכן גיבשו ביהדות התורה את התנאים להצטרפות לקואליציה".

אביגדור ליברמן יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד