ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
עשרות משפחות עם ילדים ותינוקות

48 שעות לליל הסדר: הטיסה בוטלה במפתיע - החרדים תקועים

מסיבה שאינה ברורה, אחרי 5 שעות עיכוב עודכנו עשרות משפחות חרדיות שהמתינו בשדה"ת בניו יורק, כי טיסתם לישראל בוטלה • הוצעה להם טיסה אחרת במחיר יקר במיוחד לכל כרטיס, כאשר גם כך הוצאות החג מרובות • אחד מהם ל'בחדרי': "הזמינו שוטרים שפשוט הדפו אותנו החוצה"

48 שעות לליל הסדר: הטיסה בוטלה במפתיע - החרדים תקועים
מטוס. אילוסטרציה צילום: unsplash

ערב חג הפסח בוטלה טיסה לישראל מניו יורק דרך רוסיה, ולאחר 5 שעות של עיכוב בשדה התעופה, עשרות המשפחות החרדיות שהיו אמורות להמריא עם מטוס חברת אירופלוט משדה התעופה JFK שבארה"ב לישראל קיבלו הודעה שהטיסה בוטלה.

המשפחות קיבלו הודעה שאין להם דרך להגיע לחג הפסח לישראל. והאופציה היחידה טיסה חלופית עם אל-על בערב במחיר של 2,000$ לכרטיס, כשהחברה מוכנה לשלם רק את המחיר אותו הם גבו על הכרטיס. לטענת החברה יש כשל טכני במטוס שלא נותן אפשרות להמריא.

מוטי אדלר, בנו של מאיר אדלר הבעל המנגן המפורסם מויז'ניץ, נמצא בשדה התעופה ומספר ל'בחדרי חרדים' על המצב.

"פתאום הודיעו לנו שהטיסה נדחית, כל שעה אמרו לנו עוד שעה, ובסוף פשוט ביטלו, ואמרו לנו שיש להם שבוע הבא ביום שני, כך שמבחינתם אנחנו אמורים להישאר כאן לפסח, הם מוכנים לשלם רק את סכום הכרטיס, ואנחנו נאלץ לטוס עם אל על במחיר כפול, כ-2,000 דולר".

"יש כאן הרבה משפחות עם ילדים ותינוקות, זה מצב בלתי נסבל, הם הזמינו שוטרים שפשוט הדפו אותנו החוצה, כי לא רצינו לעזוב, אנחנו נמצאים עכשיו בהמתנה למזוודות שלנו, זה מצב לא טוב, אף אחד עוד לא יודע איך הוא יטוס ומה הוא יעשה, הם אמרו לנו שהם יתנו לנו מלון עד שבוע הבא, אבל זה לא רציני כי אנחנו ערב ליל הסדר, מה בדיוק נעשה במלון".

ביטול טיסה ערב חג הפסח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד