ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
"יוצאת לחירות משלי"

שקד נפרדה: "הצלחתי לבער חמץ. היד נטויה"

בטקס שנערך עם עובדי משרד המשפטים השמיעה השר איילת שקד מילות פרידה, התייחסה לפעילותה במסגרת תפקידה ודיברה על תוצאות הבחירות המאכזבות עבורה

שקד נפרדה: "הצלחתי לבער חמץ. היד נטויה"
אילוסטרציה צילום: Tomer Neuberg/Flash90

שרת המשפטים איילת שקד נפרדה בהרמת כוסית שנערכה היום עם עובדי משרד המשפטים ואמרה להם כי "יוצאת לחירות משלי לפרק זמן שלא מתחייבת מהו".

"זו שעת "בין ערביים" ציבורית", הוסיפה שקד. "אנחנו מצויים בעת "ממשלת מעבר", וכולכם הרי שמעתם (מי באכזבה ומי בהקלה...) את תוצאות הבחירות ואת משמעותן, גם לגבי".

שקד שיבחה את עובדתי משרד המשפטים: "זו עדיין איננה העת לסיכומים, בוודאי עוד נתפנה לכך. אבל לעת עתה, ערב חג הפסח, אני מבקשת לומר לכם עד כמה נקשרתי להוויית המשרד הזה, לעשייה ולפעלתנות המתקיימת בין כתליו, בידי האנשים והנשים הטובים ביותר בשירות הציבורי, שרבים מהם אני רואה כאן".

"כמו כל מערכת, בוודאי ציבורית, שיש בה גם בירוקרטיה (וכמו שאתם מכירים את דעתי – אף בירוקרטיה מוגזמת לא אחת), איננו יכולים למדוד ולהימדד "מהיום למחר", אלא לפעול בתוך תהליכים".

השרה ציינה בפני העובדים, "לשמחתי, הצלחתי, בעזרתכם, להציב יעדים וגם לראות בקידומם ההדרגתי; גם לבער לא מעט "חמץ", וגם לעשות לא מעט "סדר"; והיד עוד נטויה".

בסיום דבריה, התייחסה שרת המשפטים לתוצאות הבחירות: "נראה שדין הבוחר (וגם אחוז החסימה...) הצליחו לגרום לי, אחרי שש שנים אינטנסיביות, לצאת בקרוב לחירות משלי, לפחות לפרק זמן... (שאני ממש לא מתחייבת מהו)".

 

איילת שקד משרד המשפטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד