י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"הליכוד באמת הפסיד"

יאיר נתניהו התעמת עם העיתונאי מימין

כמעט כמו אביו, יאיר נתניהו מחפש כנראה להיות בכל יום בכותרות. אתמול הוא נכנס לעימות פומבי מעל גבי הרשת החברתית, מול עיתונאי הימין ינון מגל

יאיר נתניהו התעמת עם העיתונאי מימין
ינון מגל/יאיר נתניהו צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ואחד מיועציו נקלע אתמול (רביעי) לעימות פומבי מול עיתונאי מימין דווקא. מדובר בח"כ לשעבר והעיתונאי ינון מגל.

האחרון צייץ בשבחו של יו"ר 'הימין החדש' המובס וכתב, "נפתלי בנט, כל הכבוד לך! יכולת להישאר במקום הבטוח אך העזת והוכחת אומץ בהחלטה לרוץ ולנסות לשבור את תקרת הזכוכית של הבית היהודי. גדלנו על "המעז מנצח" ואתה, גם אם נכשלת, ברוח ניצחת! הוכחת גם נחישות ורוח לחימה במאבק על כל קול. תודה על מה שעשית, ובהצלחה רבה".

בנו של ראה"מ הידוע כדעתן עקץ את בנט וצייץ: "תודה על ששרף לגוש הימין 4 מנדטים?".

מגל לא נשאר חייב והשיב לנתניהו ג'וניור; "מי שתה לו את המנדטים וגרם לו ולפייגלין לא לעבור את אחוז החסימה?".

יאיר נתניהו המשיך: "על הליכוד אומרים "שתה", על לפיד גנץ ביחס למרצ והעבודה לא אומרים כלום. רק אומרים הישג מרשים והיסטורי...".

מגל המגיש כיום ב'ערוץ 20' וברדיו 103FM, השיב לו: "עזוב את הטרמינולוגיה ולגיטימי לעשות קמפיין גוואלד. אני שמח שהליכוד ניצח, אבל בסוף הגושים לא השתנו, המנדטים הגיעו מתוך הגוש... עם טיפה פחות גוועלד הגוש היה גדול יותר משמעותית...".

לסיום, יאיר נתניהו אמר את המילה האחרונה וטען, "זה לא היה קמפיין גוועלד כמו שהתקשורת פימפמה. הליכוד באמת הפסיד. עוד ב9:30 בערב של הבחירות היינו בטוחים שהפסדנו".

יאיר נתניהו בנימין נתניהו נפתלי בנט ינון מגל עימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד