י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

כך חדר נאשם למחשב וגנב ארנק דיגיטלי בשווי עצום

תושב אילת בן 25 הואשם כי חדר למחשב של חברו וגנב את הארנק הדיגיטלי שלו, בו החזיק החבר 75 אלף מטבעות קריפטוגרפיים

כך חדר נאשם למחשב וגנב ארנק דיגיטלי בשווי עצום
חקירה. אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד אפק זרד, תושב אילת בן 25, אשר חדר למחשב של חברו וגנב את הארנק הדיגיטלי שלו, בו החזיק החבר 75 אלף מטבעות קריפטוגרפיים מסוג DASH, ששווי השוק שלהם ביום הגניבה מסתכם במעל 6 מיליון דולר.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גיורא חזן, הנאשם ניצל את קשרי החברות שהיו לו עם המתלונן וכן את העובדה שהייתה לו גישה לדירתו, וגנב בעצמו או יחד עם אחרים את פרטי הארנק הדיגיטלי שלו.

עוד עולה מכתב האישום, כי המתלונן עסק בהשקעות במטבעות מבוזרים שונים ובמסגרת חברותו עם הנאשם, סיפר לו על השקעותיו ואחזקותיו במטבעות אלו, ואף הסביר לו והדריך אותו כיצד לבצע בעצמו סחר במטבעות. כמו כן, שוחח המתלונן עם הנאשם על אודות חשבון הארנק הדיגיטלי שלו, על כמות המטבעות בארנק, ואף סייע לנאשם להבין כיצד להשקיע ולסחור במטבעות Dash. בעקבות זאת, השקיע הנאשם וסחר בכמות קטנה יחסית של מטבעות Dash.

לפי כתב האישום, בתאריך 1.3.2019, חדר הנאשם שלא כדין לארנק הדיגיטלי של חברו, ללא ידיעתו וללא רשותו, והעביר את מלוא תכולת הארנק, כ-75 אלף מטבעות DASH, שערכן באותה עת עמד על כ- 82.5$ ליחידה. את המטבעות העביר הנאשם לארבע כתובות של ארנקים דיגיטליים אחרים, בשש העברות שבוצעו בו זמנית, תוך הסוואת מעורבותו במעשים אלה.

היקף הגניבה מסתכם ב- 22,423,500 ש"ח. כתב האישום מייחס לנאשם ביצע עבירות של גניבה בנסיבות מחמירות, הלבנת הון וחדירה לחומר מחשב והפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

ארנק דיגיטלי מחשב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד