י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בגלל המשטרה?

בלתי נתפס: כעשרת אלפים נותרו בחוץ

אי סדרים במעמד 'הקבלת פני רבו' שהתקיים הערב בהיכל ארנה: כעשרת אלפים אנשים נותרו בחוץ - למרות שהאולם לא התמלא לגמרי • מהמשטרה נמסר כי האולם היה מלא וכי "חלק מהציבור נהג באלימות כלפי השוטרים"

בלתי נתפס: כעשרת אלפים נותרו בחוץ
עומס רב. היכל ארנה, הערב צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

הערב (שני) התקיים באולם הפיס 'ארנה' בירושלים, מעמד 'הקבלת פני רבו' המרכזי של תנועת ש"ס, במעמד רבני התנועה ותומכיה ובראשם נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה חכם שלום כהן.

מעדויות שהגיעו לידי 'בחדרי חרדים', למרות שהאולם לא התמלא לגמרי, המשטרה השתלטה על האירוע ולא אפשרה את כניסת הבאים; וכך לדברי אותם עדים, נותרו בחוץ כעשרת אלפים איש.

זאת כאשר המשטרה מפגינה כלפיהם אלימות בכדי למנוע את כניסתם למעמד ואף עצרה/עכבה שמונה מהם. 

בהודעה שפרסמה המשטרה מצידה נכתב כי על אף הכמות המותרת והמוגבלת מבחינה בטיחותית, ניסו נוספים להיכנס בכוח ובניגוד להוראות השוטרים והמאבטחים שהוצבו בכניסות, ועל כן נאלצו השוטרים לעכב/לעצור, עד עתה, 8 חשודים מתוכם, בגין תקיפת שוטרים, הכשלת שוטרים והפרת הסדר.

"משטרת ישראל מתכוונת לפעול, כנגד החשודים במגוון הכלים הנמצאים ברשותה על מנת לוודא מיצוי הדין עם החשודים", כך בהודעת המשטרה.

מהמשטרה נמסר ל'בחדרי חרדים', כי לאצטדיון נכנסו סך האנשים שמותרים להיכנס על פי הנהלים הקבועים ובאותו רגע גם אם יש מקומות פנויים, אסור להכניס נוספים וזאת בכדי שבמקרה ויקרה חלילה אסון, יוכלו כוחות החירום להשתלט על האירוע.

בנוסף נמסר ל'בחדרי חרדים' כי בחוץ הוצבו מסכים על ידי המארגנים, אך חלק מהציבור התעקש להיכנס דווקא פנימה ונהג באלימות כלפי השוטרים, ולא היה מנוס אלא לעצור את השמונה.

הקבלת פני רבו היכל ארנה אי סדרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד