י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
החגיגה של זכרון יעקב

כולם התייצבו בהכנסת ס"ת של הרב רפאל מנת

ראש מוסדות הקהילה החרדית בזכרון יעקב הרב רפאל מנת הכניס ספר תורה להיכל ישיבת 'זכרון מיכאל' • הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין כתבו אות בספר התורה

כולם התייצבו בהכנסת ס"ת של הרב רפאל מנת
הכנסת ספר תורה להיכל ישיבת זכרון מיכאל צילום: שוקי לרר

לפני כשבוע הסתיימה כתיבתו של ספר התורה שהכניס ראש מוסדות הקהילה החרדית בזכרון יעקב הרב רפאל מנת, אל היכל הישיבה "זכרון מיכאל" במוסדות המרכז לחינוך תורני שהוקמו ע"י הגאון רבי שלום מאיר יונגרמן זצ"ל.

על פי בקשת גדולי ישראל ורבני הקהילה בזכרון יעקב, בשנתיים האחרונות נטל על עצמו הרב מנת (הידוע גם בכובעו כמומחה הכשרות) את עול המוסדות של הקהילה. גדולי ישראל השתתפו בכתיבת האותיות בספר התורה המהודר ובירכו בחום את פועלו ומאמציו בשליחותם למען הקהילה. כמו כן הגיע לכתיבת האותיות בבית הרב מנת ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדו.

קודם לתהלוכת ספר התורה, עלה הרב מנת למעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי וראש הישיבה רבי גרשון אדלשטיין לכתיבת אותיות. מרנן ורבנן ברכו את הרב מנת בחום שיזכה הלאה להגדיל תורה ולהאדירה ושיזכה להמשיך לקדש שם שמיים ברבים ושהזכויות הגדולות בהחזקת המוסדות בזכרון יעקב יעמדו לו לזכות.

בתהלוכה שיצאה עם תום כתיבת הספר השתתפו המוני בני הקהילה החרדית בזכרון יעקב, הרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו, רבה של בני ברק הגאון רבי שבח צבי רוזנבלט חבר בד"ץ שארית ישראל, ראשי ורבני הקהילה החרדית בזכרון יעקב ראשי ישיבות ורבנים, ושורת אישי ציבור, פוליטיקאים ואנשי עסקים שבאו לברך את היישוב ואת הרב מנת ביום חגה של תורה.

צפו בגלריה של הצלם שוקי לרר

זכרון יעקב רפאל מנת הכנסת ספר תורה זכרון מיכאל סיום כתיבת אותיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!