י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"טלטל את לפיד ממקומו"

העיתונאי הודה: ״התשובה המביכה ביותר״

בבוקר שאחרי מסיבת העיתונאים אותה כינס לפיד, במהלכה נשאל על ידי ׳בחדרי חרדים׳ על ההסתה שלו - העיתונאי הבכיר תוקף:"לא נתקלתי בתשובה כזו מביכה של פוליטיקאי מעולם" • האזינו

העיתונאי הודה: ״התשובה המביכה ביותר״
לפיד צילום: מרים אלסטר / פלאש 90

בתכניתם היומית של העיתונאים יקי אדמקר ודודי שוומנפלד ב׳קול ברמה׳, עסקו הבוקר (שלישי) בתשובתו של לפיד לכתבנו הפוליטי ארי קלמן.

שוומנפלד אמר: ״אתמול ראיתי שניסו לבקש מיו״ר יש עתיד, כחול-לבן, לבן-כחול-שחור, להתנצל על דברי השקר שלו - שם הוא מספר שאברך כולל, למשל כמוני כמוך, מקבל כ-8,000 שקל בחודש״

אדמקר: ״את השאלה הפנה בתחילה ארי קלמן מ'בחדרי חרדים' ללפיד, כשכולם עוסקים בישיבת הסיעה ובאותה מסיבת עיתונאים של לפיד בסמנטיקה, כמו למה הוא מקיים מסיבת עיתונאים בלי גנץ והאם הם בדרך לפיצול״.

״בא קלמן״, סיפר הבוקר אדמקר, ״והצליח לטלטל את לפיד ממקומו כשהוא הציע לו להתנצל. הלו, אמרת לפני כמה ימים ברדיו עם הרבה מאוד מאזינים שאברך כולל מרוויח 7,800 שקל בחודש; בפועל, הוא מרוויח כמה מאות שקלים בודדים וגם זה בקושי - אז תתנצל״.

אדמקר הוסיף ושיתף את מאזיניו, ״תשמעו, ואז לפיד בצורה שאני בכנסת הרבה מאוד זמן; לא נתקלתי בתשובה כזו מביכה של פוליטיקאי מעולם, לפיד בא ואומר אני יתנצל אחרי שכל הצדיקים שכביכול נפגעו ממני - יתנצלו הם בפניי״.

טלטל את לפיד ממקומו. אדמקר ושוומנפלד. צילום: קול ברמה

כזכור, אתמול נשאל חה״כ יאיר לפיד על ידי ׳בחדרי חרדים׳ האם ירצה לחזור בו מדבריו או להתנצל בפני הציבור החרדי על הארס שהפיץ ולפיו אברך זכאי למענק של 7,800 שקל, בעוד שבפועל הוא מרוויח 765 שקל בלבד.

לפיד דחה את ההצעה ואמר, ״קודם שהם (החרדים) יתנצלו בפניי שהם קראו לי עמלק; בתנ"ך כתוב שאמורים להשמיד את כל זרעו אז בשם הילדים שלי שקודם יתנצלו בפני אחרי זה שיחזרו אליי".

לפיד נמנע מלענות על העובדה כי אברך חרדי מרוויח רק 765 שקל והוסיף כי, "אני יכול לעשות רשימה של נתונים שתלוי כמה ילדים יש, אני לא אכנס אתכם לנתונים. קודם שיחזרו אלי כל הצדיקים שכל כך נבהלו ויגידו לי מה הם חושבים על זה שבעיתונות החרדית קראו לי פעם אחרי פעם עמלק, שזה ממש קריאה לפגוע בילדים של בן אדם".

יאיר לפיד ארי קלמן יקי אדמקר דודי שוומנפלד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד