י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
המשטרה מחפשת עדים

תיעוד מזעזע: דחפה את הזקן מהאוטובוס

מחזה בלתי נתפס; צעירה תועדה במצלמות של אוטובוס בלאס וגאס כשהיא דוחפת אדם מבוגר מדלת האוטובוס אל המדרכה | הוא נופל על פניו וכעבור חודש מת מפצעיו | היא מואשמת ברצח

תיעוד מזעזע: דחפה את הזקן מהאוטובוס
הזקן מוטל על פניו לאחר שהופל מן האוטובוס צילום: משטרת לאס וגאס

כל מי שנחשף לתיעוד מזדעזע: משטרת לאס וגאס שבארה"ב פירסמה אמש (רביעי) תיעוד מחריד, בו נראית צעירה דוחפת אדם מבוגר מן הדלת האחורית של האוטובוס יחד עם העגלה המקופלת בה אחז.

על פי עדי ראיה, הצעירה קדשה מישל בישופ בת ה-25, דחפה את סרז' פורנייר בן ה-74 אל המדרכה, לאחר שהעיר לה על התנהגותה כלפי הנוסעים. בתגובה היא ניצלה את העובדה שהדלת האחורית היתה פתוחה באחת התחנות ודחפה אותו בחוזקה יחד עם עגלת הקניות המקופלת שנשא עמו. בתיעוד הוא נראה נופל על פניו ולא זז. כעבור חודש הוא מת מפצעיו.

המקרה אירע לפני כחודשיים, ב-21 במרץ, ופורנייר מצא את מותו כחודש לאחר מכן ב-23 באפריל, עקב כך נעצרה בישופ לפני עשרה ימים ב-6 במאי והיא מואשמת ברצח, שכן מומחים רפואיים קבעו כי מותו נגרם מאותה דחיפה שביצעה הצעירה.

יצוין כי עם הגעת השוטרים לזירה, סירב פורנייר שהתאושש קמעא להתפנות לבית חולים, אולם עשה זאת מאוחר יותר באותו היום והתאשפז, אולם כעבור כחודש כאמור הוא הלך לעולמו. 

המשטרה מפרסמת את התיעוד המחריד, בכדי לדלות אולי פרטים נוספים מעדי ראיה שישפכו אור על מה שהתרחש באוטובוס והוביל למעשה הקיצוני שהביא למוות מיותר.  

זקן אוטובוס דחיפה רצח לאס וגאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד