ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
צפו בתיעוד

עידן חדש ביחסים: יו"ר איחוד הימין הגיע להתברך אצל שר התורה

לאחר שנים בהן הציבור החרדי נאבק לבדו בנושאי הדת - השותפה הדתית לאומית מצטרפת לגוש דתי משמעותי של 21 ח"כים בקאוליציה העתידית - אל מול הכוח החילוני • 'בחדרי חרדים' עם כל הפרטים על ביקורו של יו"ר איחוד הימין הרב רפי פרץ במעונו של שר התורה • צפו

עידן חדש ביחסים: יו"ר איחוד הימין הגיע להתברך אצל שר התורה
הרב רפי פרץ אצל הגר"ח צילום: יעקב כהן

עידן חדש ביחסים שבין המפלגות החרדיות למפלגה הדתית-לאומית; לאחר שנים בהן הציבור החרדי נאבק לבדו בנושאי הדת, השותפה הדתית לאומית מצטרפת לגוש דתי אל מול הכוח החילוני.

היום (חמישי) הגיע יו״ר מפלגת איחוד הימין ומי שמיועד לכהן בממשלה הבאה כשר החינוך, הרב רפי פרץ להתברך אצל שר התורה הגר"ח קנייבסקי - כשהוא מלווה ביושב ראש דגל התורה, חבר הכנסת משה גפני.

הרב רפי פרץ וח"כ משה גפני עולים למעונו של שר התורה. צילום: יעקב כהן

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מאחורי הקלעים מתנהלת ברית של ממש בין ראשי הסיעות החרדיות לבין ראשי סיעת איחוד הימין - חברי הכנסת הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ', כאשר יחד הם שווים 21 מנדטים ומהווים גוש דתי משמעותי בקואליציית הימין.

בשיחות סגורות אומרים ראשי איחוד הימין כי הם יובילו יחד עם החרדים את כל המאבקים בנושאי הדת, שבת ופריצות הסטטוס קוו בנושאי הרבנות, כותל, גיור ועוד; זאת כאשר עמדותיהם בנושא ברור לכל.

גם בפן הפוליטי מדובר בגוש מהותי שמשנה את השיח היום במשכן הכנסת והגוש הדתי בכנסת גובר על הגוש החילוני - אותו מובילים ישראל ביתנו יחד עם סיעת כולנו.

איחוד מפלגות הימין גוש שר התורה הרב רפי פרץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד