י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
שמשות הרכב נופצו

הנהג "הסתכל חזק" והותקף באלימות • צפו

כמו בסרט: לפני כחודש, נהג ירד מרכבו יחד עם חבריו שהיו איתו ברכב, ושאל נהג רכב בסמוך: "למה אתה מסתכל עלי חזק?", פתח את דלת הנהג, כיבה את המנוע, הוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ' ואז החל לתקוף אותו יחד עם חבריו באמצעות אגרופים. נהג הרכב הואשם

הנהג "הסתכל חזק" והותקף באלימות • צפו
קטטה בין נהגים בנצרת צילום: ללא

נהג רכב שתקף יחד עם חבריו, בצורה אלימה ויוצאת דופן נהג אחר רק כי "הסתכל עליו חזק", הואשם והמשטרה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

לפני כחודש דווח למשטרה מבית החולים בנצרת על שלושה צעירים שהגיעו כשהם חבולים כתוצאה מתקיפה אלימה ברחוב בנצרת. שוטרים הגיעו לבית החולים וגבו עדויות מהפצועים. בעקבות כך אותרה זירת האירוע וחוקרים אספו ממצאים.

לאחר מספר פעולות חקירה מקצועיות הצליחו החוקרים לאתר שלושה חשודים בתקיפה האלימה, נערים בני 18-20 תושבי נצרת ונצרת עילית שנעצרו והובאו לחקירה. בית המשפט נעתר לבקשת המשטרה ומעצרם הוארך מפעם לפעם. מחקירה אינטנסיבית ומורכבת עלה כי הקטטה האלימה החלה על דברים של מה בכך.

באותו היום בסמוך לשעה 16:00, נהג הקורבן ברכבו, רכב סיאט בצבע אדום, סמוך לכיכר עבאס בנצרת. במקום נוצר פקק תנועה כשלפתע רכב יונדאי בצבע שחור נכנס במהירות למעגל התנועה, נעמד בסמוך לרכב של הקורבן ובין הנוסעים בשני הרכבים התחיל להתפתח דין ודברים.

בשלב מסוים ירד הנאשם מרכבו יחד עם הנאשמים האחרים שהיו איתו ברכב, שאל את הקורבן: "למה אתה מסתכל עלי חזק?", פתח את דלת הנהג, כיבה את המנוע, הוציא את מפתחות הרכב מהסוויץ' ואז החל לתקוף את הקורבן יחד עם שאר הנאשמים באמצעות אגרופים עד אשר חבריו של הקורבן הצליחו להרחיק את הנאשם מהקורבן.

הקורבן יחד עם חבריו נסעו מהמקום ובמרחק של כ-150 מטר ממקום התקיפה חסם הנאשם בעזרת רכבו את רכב הקורבן שוב ירד מהרכב יחד עם הנאשמים האחרים כשאחד מהם מחזיק בידו אלת עץ. הנאשמים החלו מנפצים את שמשות הרכב והולמים בחוזקה על הרכב ובשלב מסוים שלפו את הקורבנות מהרכב והיכו אותם באמצעות אגרופים בעיטות ואלות מעץ והם נזקקו לטיפול רפואי.

לאחר חקירה מאומצת שבמהלכה נגבו עדויות ונאספו ממצאים, גיבשו החוקרים תשתית ראיתית כנגד שלושת החשודים וחטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה נגדם כתב אישום חמור בין היתר בעבירות של תקיפה וחבלה ממשית בצוותא חבלה במזיד ברכב וכן הוגשו נגדם גם בקשות למעצרם עד תום ההליכים.

אלימות רכב תקיפה נצרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד