ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
אחרי הסקר בפייסבוק

הנציג החרדי ל'בחדרי': "אלחם עד הסוף. לא תהיה תחבורה בשבת"

לאחר שראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הודיע כי הוא צפוי "לעמוד במילתו" ולהפעיל את מערך התחבורה הציבורית בעיר בסופי השבוע, סגנו החרדי - יו"ר ש"ס המקומית מתחייב ל'בחדרי חרדים': "אלחם נגד הדבר ואעשה כל מה שביכולתי כולל הצבעה נגד העניין באם יידרש"

הנציג החרדי ל'בחדרי': "אלחם עד הסוף. לא תהיה תחבורה בשבת"
תחנת אוטובוס צילום: משה מילנר, לעמ

לאחר הפרסום ב׳בחדרי חרדים׳ על כך שבכוונתו של ראש העיר רמת גן כרמל שאמה הכהן להתחיל להפעיל תחבורה ציבורית במהלך ימי שבת קודש רחמנא ליצלן, כזו שתסיע את התושבים למקומות בילוי בתל אביב וראשון לציון - יו"ר ש"ס המקומית מרגיע את הרוחות ומתחייב למנוע זאת.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר יו״ר ש״ס ברמת גן, סגן ראש העיר עו״ד מנחם דוד, כי "לא תהיה בשום אופן תחבורה ציבורית בשבת בעיר רמת גן.

דוד אומר כי הוא הובהר זאת גם בשיחה עם ראש העיר ולדבריו "לא היה שיתוף פעולה כזה עם ראש העיר שמתחשב בש״ס כולל בנושאי הדת".

סגר״ע ונציג ש״ס מזכיר כי בשנה האחרונה הוא נלחם נגד כוונת ראש העיר לפתוח מרכולים בעיר וכך יעשה גם הפעם. "אלחם נגד הדבר ואעשה כל מה שביכולתי כולל הצבעה נגד העניין באם יידרש".

כזכור, ראש העיר רמת גן, כרמל שאמה הכהן, שכבר הספיק לעורר סערה מאז ניצח את הבחירות - בין היתר בתמיכת סיעת ש״ס המקומית - הודיע כי הוא צפוי לעמוד במילתו ולהפעיל את מערך התחבורה בעיר בסופי השבוע.

ראש העיר הגדיל לעשות וערך סקר בעמוד הפייסבוק הרשמי שלו, דרכו ביקש לבדוק האם תושבי העיר תומכים במהלך או שמא מתנגדים להפעיל מערך קווי תחבורה למוקדי בילויים בסופי שבוע.

ראש העיר כתב, ״השירות הובטח והוא יצא לפועל, הסקר הוא עוד כלי לבחון את מידת הביקוש כדי להחליט על מידת ההשקעה, מספר המסלולים, השעות והתדירות״.

תחבורה ציבורית חילול שבת רמת גן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד