י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
שמונה ימים נותרו

דיווח: נתניהו במאמצים לאיתור האצבע ה-61

ראש הממשלה בנימין נתניהו בעיצומם של מאמצים קדחתניים בכדי לאתר את האצבע השישים ואחת לקואליציה ובכך יוכל לוותר על אביגדור ליברמן העיקש. יו"ר העבודה טוען, כי פנו אליו מ'הליכוד' עם הצעה מפתה

דיווח: נתניהו במאמצים לאיתור האצבע ה-61
רה"מ נתניהו צילום: נועם רבקין פאנטון, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך במאמציו לאיתור האצבע השישים ואחת: שמונה ימים בלבד נותרו למועד הסופי להקמתה של הממשלה וראש הממשלה בנימין נתניהו ממשיך לנסות ולהשיג אצבע נוספת כדי להקים ממשלת שישים ואחת ללא אביגדור ליברמן.

הערב (ראשון) דווח, כי יו"ר מפלגת 'העבודה' חה"כ אבי גבאי טוען כי אנשי 'הליכוד' פנו אליו דרך גורם שלישי והציעו לו יחד עם מקום שתיים במפלגתו האלוף לשעבר טל רוסו, להצטרף לממשלה והוא לדבריו, דחה את ההצעה.

בנוסף, אתמול דווח כי ב'ליכוד' פנו גם לחה"כ גדי יברקן מסיעת 'כחול לבן' והציעו לו את תפקיד שר הקליטה והעלייה, כדי להקים קואליציה ללא אביגדור ליברמן אך גם הצעה זו נדחתה.

כאמור, דיווחים אלו מגיעים, לאחר שלפני כשבועיים דווח על כך ב'ליכוד' פנו גם לנציגה החרדית ב'כחול לבן', חברת הכנסת עומר ינקבליץ׳ ובדקו אפשרות הצטרפותה לקואליציה וחיבורה ל'ליכוד', או לתמיכה בקואליציה כשהיא  ב'כחול לבן', אך גם הצעה זו נדחתה.

אבי גבאי בנימין נתניהו הליכוד מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד