close
הפוך לדף הבית גמ"ח קופונים
19.04.2018
 
לרשימת המאורסים המלאה >>
יעקב רבלין - דין וחשבון
אבי בלום - בית ספר לפוליטיקה
לכל המבזקים
חדשות אחרונות חדשות אחרונות

בוחרים בריאות: מכירות המים בארה"ב עקפו את מכירות המשקאות המוגזים

הירידה המתמדת במכירות המשקאות המוגזים בארה"ב והעלייה במכירות המים הובילה למהפך בשוק האמריקאי

0
הדפס

פפסיקו וקוקה קולה, יצרניות השתייה הקלה הגדולות בארה"ב, נמצאות בצרות. מכירות השתייה הממותקת נמצאות בירידה, ואתמול פורסם כי מכירות המים בבקבוקים עקפו את מכירות השתייה המוגזת.

לפי נתונים של חברת המחקר בתחום המשקאות, בוורג' מרקטינג, ב-2016 נמכרו בארה"ב 48.45 מיליארד ליטר של מים מבוקבקים,, גידול של 9% לעומת 2015. המים עקפו את מכירות המשקאות המוגזים בכ-1.5 מיליארד ליטר. מכירות המשקאות המוגזים בארה"ב הסתכמו בשנה שעברה ב-46.94 מיליארד ליטר.

אם מחשבים את הנתונים לאדם, מתברר שכל אדם בארה"ב צרך בשנה שעברה 149 ליטר של מים בבקבוקים, לעומת כ-146 ליטר לאדם של משקאות מוגזים. מכירות המים לאדם עלו ב-7.7% לעומת 2015, בעוד מכירות השתייה המוגזת ירדו ב-1.2%.

אולי יעניין אותך גם
פתח את כל התגובות   הוסף תגובה
תגובות