close
 
הפוך לדף הבית גמ"ח קופונים
 
עוד בעוד באתר
לכל הכותרות
הכי נקראים הכי מדוברים

"הרבי התנגד לציונות בצורה חריפה" • הרב טוביה בלוי נגד הדלקת המשואה

"שאנשים לא יטעו בהשקפת חב"ד" • "למה צריכים להכניס את הנפש של הילד הצדיק הזה לתוך מקום כזה?!" • "מסכים שביטול השתתפותו של הרב רוזנברג, ברגע האחרון, תגרום להוספת שנאה נגד החרדים" • הגאון רבי טוביה בלוי מסביר מדוע מתנגדים רבני חב"ד להדלקת 'המשואה של מוישי'

57  | 
  שתף  
"אצל הרבי יש גבול - והוא התורה!". הגאון רבי טוביה בלוי

בעוד כמה שעות ייפתחו בהר הרצל בירושלים, בטקס חגיגי מלווה בתזמורת, זיקוקים וההדלקת המשואות, חגיגות יום העצמאות ה-63 של מדינת ישראל.

אחד ממדליקי המשואות יהיה הרב שמעון רוזנברג מעפולה, שידליק יחד עם נכדו, מוישי, בנם של שלוחי חב"ד גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד, שנרצחו בפיגוע הרצחני בבית חב"ד במומביי - גרם למורת רוח בקרב רבני חב"ד.

רבני חב"ד פרסמו הבוקר מודעה נגד השתתפותו של הרב רוזנברג בטקס.

עוד בנושא:
למורת רוחם • רבני חב"ד נגד המשואה של מוישי
מוישי 'גנב' את ההצגה בחזרת המשואות • וידאו
הגרד"מ דרוקמן נגד הדלקת המשואה של מוישי
בסימן 'ערבים זה לזה' • מוישי הולצברג ידליק משואה


אחד מיוזמי וחותמי המודעה הוא הגאון רבי טוביה בלוי, רבה של קהילת חב"ד בנווה יעקב בירושלים. בשיחה עם אתר 'בחדרי חרדים' הוא מסביר את התנגדותם של רבני חב"ד.

"ברור שהרב רוזנברג, יש לו כוונה רצויה וטובה", אומר הרב בלוי. "הוא בטח סבור, וגם אחרים סבורים כך, שזה קידוש ה' גדול, כאשר כל המדינה באותו ערב צמודה למכשירים, ורואה את הטקס ההוא, ובכך הוא רואה הזדמנות להזכיר את המסירות של השלוחים שעושים פעילות קודש למען עם ישראל ותורת ישראל.

"אני מאמין שזאת הסיבה שהניעה אותו, ולכן הוא כנראה הולך בהתלהבות ובהרגשה של מצווה גדולה.

"אבל הרבי זצוק"ל הדגיש כי פעולת קירוב אסורה שתהיה על חשבון קוצו של יוד בהלכה של שולחן ערוך.

"כל ההדלקה הזאת היא בניגוד לכל ענייני ההלכה. יחד עם זאת, הרבי התנגד לציונות בצורה חריפה מאוד, והוא הכיר במדינה כמציאות קיימת ותו לא. לכן, מבחינתנו זה לא דבר פשוט לציין את יום העצמאות כדבר מובן מאליו.

"וגם, יש להוסיף את המקום עצמו בו מתקיים הטקס, שהוא מקום שלא ראוי להיות בו, מקום שנקרא על שם אותו אחד שכולנו יודעים מי הוא היה.

"אין כאן שום צד של חיוב".

"שאנשים לא יטעו בהשקפת חב"ד"

• הרב ניסה לדבר עם הרב שמעון רוזנברג?

"לא ניסיתי לדבר איתו, כי שמעתי שדיברו איתו והוא אמר שהוא התייעץ עם רבנים והוא שאל אנשים חשובים. אני לא יודע, אבל אולי אותם רבנים שהוא התייעץ איתם התחרטו. אך מה שבטוח שרוב חב"ד מאוחדים ויודעים שזהו דבר פסול ואסור לעשותו".

הרב בלוי מבקש להוסיף, כי ישנה בעיה חינוכית בהדלקה המדוברת: "הילד הקטן בן ה-4, למה צריכים להכניס לו את הבלבול הזה? זה לא יעשה לו טוב, לא היום ולא בעוד כמה שנים, גם מבחינה אנושית. למה צריכים להכניס את הנפש של הילד התמים והצדיק הזה לתוך מקום כזה?!".

• מה יעזור המכתב, לא קצת מאוחר?

"המכתב חשוב כדי שאנשים לא יטעו בהשקפת חב"ד או בהשקפת הרבי זצוק"ל. אנחנו לא הולכים בדרך של המזרחיסטים שצריכים להתפשר בדברים האלו של ארץ-ישראל. אותם שעלולים לחשוב שכך צריך להיות, כי הם רואים את הרב רוזנברג עושה את זה - צריך להסביר להם שלא כך צריך להיות. אצל הרבי יש גבול - והוא התורה!"

יחד עם זאת, הרב בלוי מסכים, כי ביטול ההשתתפותו של הרב רוזנברג בטקס, ברגע האחרון, תגרום "להוספת שנאה ליהדות החרדית".

אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בדיווח החדשותי.
הייתם עדים לאירוע? שמעתם סיפור שעשוי לעניין? צילמתם תמונות מיוחדות?
שילחו אלינו את הסקופ שלכם לכתובת info@bhol.co.il
 
57  |  שתף שלח הדפס
תגובות
תתביישו! הבן שלי מגן עליכם ולא רק על הציונים 
אמא של חייל 11:18 09/05/2011

איך אתם לא מתביישים ואחר כך אתם מתפלאים ששונאים חרדים, ההתנהגות הזו גורמת לחילונים לסלוד מכל מה שמזכיר אתכם
אתם חיים בארץ הזו ומתפרנסים ממנה, ריבונו של עולם! איזו צביעות ירחם השם
לא מסכימים עם המדינה אז לכו מפה לארץ אחרת נראה איך תחיו שם ומי יגן עליכם בבוא צרה גדולה לעמנו, השם יפקח עינכם לראות נכוחה
זה מה שאני יכולה לאחל לכם!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
1
 
     שטויות 
אלכס 12:20 09/05/2011

יש סדר עדיפויות!!! הכי חשוב זה התורה. וזה שהבן שלך עושה צבא זה טוב, אבל מי שלומד בישיבות עוד יותר טוב..... זה ההשקפה שלימדו אותנו אבותינו למשך כל הדורות

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
     תגובה חריפה 
חבדני"ק 10:36 10/05/2011

וכך מספרת המכילתא: משל למה הדבר דומה? לאחד שאמר לעבדו: "צא והבא לי דג מן השוק". יצא והביא לו דג מן השוק מבאיש . אמר לו: "בגזירה! או תאכל הדג, או תלקה מאה מכות, או תתן לי מאה מנה". אמר לו "הריני אוכל". התחיל לאכול. לא הספיק לגמור עד שאמר "הריני לוקה". לקה ששים. לא הספיק לגמור עד שאמר "הריני נותן מאה מנה". נמצא אוכל את הדג ולוקה ונותן מאה מנה.

אין מתאים יותר מכך לתאר את הסאגה המבישה האחרונה אליה נגררה כל תנועת חב"ד, ואליה שורבב שמו של נשיא הדור ומנהיגו, הרבי . גם יצאנו נגד הציונות, גם עמד חסיד בטקס יום העצמאות, וגם התלכלנו כולנו ברפש וספגנו מכלי התקשורת השונים כהנה וכהנה.

אין לי טענות על הרב רוזנברג (שלא לדבר על כך שאי אפשר לדון אדם שעבר נסיונות כמוהו), ולעומת זאת אלה שיש לי עליהם טענות - אינני יכול לבוא אליהם בתלונות, זה לא תפקידי ואף אחד לא מינה אותי לכך. ובכל זאת, במקום שאין אנשים השתדל להיות איש, ובשעה שרבים עומדים נבוכים, אין ברירה אלא להתייחס לנושא, מתוך תקווה שלהבא נלמד כולנו מהלקחים.

אין לי טענות על הרב רוזנברג כיון שהוא אדם פרטי, וגם כאשר עשה מעשה חמור שהכתים את כולנו - עדיין הוא אדם פרטי ולא עליו האחריות על כלל חסידי חב"ד. לשם כך יש רבנים ועסקנים (וגם כמה כלי תקשורת) שתפקידם להבטיח שדברים כאלו לא יישנו.

ועדיין, לראות את המעמד המביש, היה דבר משפיל עד עפר. יהודי חסידי המוצג בידי המנחה כחסיד חב"ד ושייך לרבי, עומד על קברו של חוזה המדינה הרצל, אותו אחד עליו התבטאו רבותינו נשיאינו בחומרה שאין דומה לה, ועם כל אהבת ישראל האין-סופית של הרביים הקדושים, יצאו נגדו במלחמת חורמה.

הטקס כולו היה חדור בכפירה בה' ובתורתו, כאשר במקום ניצבת מקהלת נשים ובנות השרות שיר של כפירה: "נס לא קרה לנו, פח שמן לא מצאנו" הוי אומר: כוחי ועוצם ידי עשה לי את המדינה הזאת, ולצד ריקודי פריצות עומד חסיד ומציין את "יום העצמאות ה- 63 של מדינת ישראל". ואם כל זה לא מספיק, הרי שהזכרת הרבי היתה ממש כדברי אדה"ז על הטומן ראשו של מלך בבית הכסא רח"ל.

לא. גם בתור משיחיסט קיצוני לא קניתי את "ההצלחה הגדולה" של הזכרת הרבי בתור "משיח צדקנו" בטקס. על זה נאמר: החפץ לה' בעולות וזבחים משמוע בקול ה'. מי התיר לחלל את שמו של הרבי ובשורת הגאולה ולערבם באירוע שכל כולו אמר ציונות ואתחלתא דגאולה? גם ההתחכמות של "לתפארת מדינת ארץ ישראל" לא בדיוק הכהתה את חומרת הדברים.

אבל השאלה המרכזית היא מדוע לא נמנעה הסאגה הזאת בעוד מועד כאשר הדבר עדיין היה אפשרי בשקט וללא רעש וצלצולים? מדוע רק בערב האירוע החל העולם החב"די לרעוש כנגד כך?

כאשר כלי תקשורת שונים ניסו לצייר תמונה לפיה רק יומיים לפני האירוע החל מסע לחצים לבטל את ההשתתפות - הרי שמדובר במצג שקר. הרב דוד מאיר דרוקמן פנה לכל הנוגעים בדבר עוד לפני חודש ודרש מהם להתערב, אך נתקל בחומה של אדישות. גם פרסום כתבה בעיתונות החרדית ובאתרי החדשות החב"דיים לא זעזעו את מי שהיה צריך להזדעזע, וכך הגענו ליום אמש.

אילולא האיומים לבטל את השתתפות תשב"ר בתהלוכת הילדים הגדולה בירושלים, הרי שגם אמש לא היינו זוכים לקבל את ההתנערות החריפה. וכאן נשאלת השאלה שחייבת להדהד אצל כל חסיד: היתכן?! האם כבודו של הרבי ושל תנועת חב"ד לא נוגע לאף אחד והיו צריכים להגיע לאיומים של חוגים חרדיים כדי לעשות את המינימום ולנסות לעצור את הטירוף?

שאלה לסיום

בהנחה שהשנה היא תשמ"ט והאירוע הנ"ל מתרחש. כיצד מגיב הרבי זכותו יגן עלינו ומי משלם בכסאו על כך?




הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
     צודק 100% 
ברוך 12:36 09/05/2011

בגלל המילים שלך הרבי ז"ל סלד מהמדינה
א. אנחנו לא מתפרנסים מהמדינה אלא כמו כל מדינה דמוקרטית שבונים קופה מהאזרחים וכל האזרחים מתפרנסים ממנה
ב.המדינה לא שייכת להציונים הם רק השתלטו עליו וכי בגלל שאחד השתלט על הבית שלי ואני לא מסכים עם ההשתלטות אני חייב לעזוב אותה, קצת מחשבה בבקשה
ג. הציונות לא מגין על היהודים, בנתיים הם לא הצליחו, וכדאי להפסיק עם השטויות שהם היו יכולים לעצור את היטלר בשעה שרוסיה הגדולה לא יכלה רק עם אבידות כבדים
ככה חושבים כל היהודים שלא רוצים להתפשר בגלל להיות נראה נאור

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
     כשיש גנב בביתך אתה יודע להזמין משטרת הציונים!  
חסיד מיט א שטריימל 18:07 09/05/2011

כשיש צרות מכל אויבינו מסביב אתה מבין לבד שיש חיל הים 24 שעות ויש חיל האוויר 24 שעות ויש מוצבים בכל מקום ויש משטרה כשיש לך בעיה, אז נכון שמבחינה הלכתית אנחנו לא משרתים (צניעות וכו') וגם שאנחנו מגינים עם תורתינו וגם שכוונת הקמת המדינה לא היתה אולי לקיום מצוות אבל שורה התחתונה גרים כאן אלפי שומרי תורומ"צ וזה לא אומר שמותר לזלזל בכל אלא ששומרים במציאות עליך ע"י ההשתדלות שלהם עם הסיעתא מלמעלה

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
     תשאל כל אחד מי היום מתגייס (ל”ת)
שושו 14:15 09/05/2011
 
     מזה השטויות של הרבי הזה - מלחמת חובה-חובה 
 14:20 09/05/2011

כתוב בתורה שעל גבולות ארץ ישראל זה מלחמת חובה !!! וכל חייל שמת הוא מת על זה שאנחנו חיים ואנחנו צריכים להודות לו ולהדליק משואה שזה כמו נר נשמה גדול

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
     מנהגי חבד זה פרסומי נסא (ל”ת)
לא לשנות 14:59 09/05/2011
 
היה שוה 
יהודי בלי צביעות 11:40 09/05/2011

בדיעבד בגלל שהרב רוזנברג התכוון לשם שמים זכה שעל ידו יצאו רבני חב"ד במודעה שהיו צריכים להודיע כבר הרבה זמן
א, חב"ד הם לא הולכים בתלם ואינם מה יפית ניקים
ב. דעת הרבי הוא בדיוק כמו קודמיו שהציונות לא הביא שום טובה אלא אדרבה ואדרבה הם הרסו כל חלקה טובה
ג. לא כל ילד יכול להגיד דעה מה דעת הרבי בשעה שדעתו עמוק עמוק ואין לנו להסיק דברים חדשים בלי לשאול רבני חב"ד המוסמכים יל ידי הרבי

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
2
 
אוהבים אותכם החבדניקים עובדים את ה' בלי לוותר על קוצו של יוד במסירות נפש שאין כדוגמתו 
שך מט 11:44 09/05/2011
3
 
חבד הרסתם ליתדניקס את החיים הם כבר בנו על זה מאה שנות שנאת חינם (ל”ת)
 11:45 09/05/2011
4
 
אם כל המפלגות החרדיות היו מתנהגים כמו חבד ולא מוכרים את התורה בכסף המשיח כבר היה בא 
 11:47 09/05/2011
5
 
חבד זה יהדות ותורה ללא פשרות וללא עסקנות רקובה (ל”ת)
 11:49 09/05/2011
6
 
רבני חב"ד הם צדיקי ומנהיגי הדור האמתיים (ל”ת)
 11:50 09/05/2011
7
 
הרב בלוי שליט"א מנהיג אמיתי (ל”ת)
 11:51 09/05/2011
8
 
אל תבלבל את המוח-בתי ספר של חב"ד פועלים כממ"ד לכל דבר - זה לא הכרכה בציונות 
יהודי 11:53 09/05/2011

שב בשקט ותן להם להכיר תודה על כל הטוב שמדינת ישראל נתנה להם. הם לא היו מוכרים כנפגאי פעולת איבה אלמלא כן. וסנדרה לא הית המקבלת אישור להכנס לישראל . ומדינהת ישראל לא היתה מטיסה את הגופות על חישבונה.
מספיק עם הכיפיות התודה דייייייייייי,

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
9
 
     אין לנו בעיה בתור חבדניקים שידליק אם הוא 
חבדניק 21:13 09/05/2011

הוא רוצה אז בבקשה ובכבוד. אבל מטעמו האישי בלבד ולא בשם הרבי וכל השליחים וכל החסידים ובעיקר ביתו וחתנו שאני בטוח שהם היו יוצאים נגד זה!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
איפה ההתפשרות? 
אני 11:56 09/05/2011

מזרחיסטים לא מתפשרים בחגיגת חג העצמאות- זה חלק מההשקפה שלהם. אולי זו טעות אבל לא פשרה.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
10
 
     הפשרה היא בשאר הדברים 
אברהם 13:38 09/05/2011

שומרים על קלה כקלה ועל חמורה כחמורה

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
אני חושבת שמוישי יגרום להתעוררות עצומה (ל”ת)
 12:09 09/05/2011
11
 
     נכון מאוד 
 16:18 09/05/2011

כל ה"עולם" החילוני בארץ ובחו"ל יתרגשו מאוד מהדבר הזה וזה יגרום לקידוש ה'.
אז בלי קינאה ודיבורים מיותרים בבקשה!!!!!!!!!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
האם הרבי לא החזיק שמדינתינו היא ניסים גלויים מהשמיים למען עם ישראל. והיו עוד הרבה רעבס שחשבו כן (ל”ת)
לייבלע 12:37 09/05/2011
12
 
למה זה נגד ההלכה?למה יש לכם שנאה פתלוגית למדינה שמארחת אותכם אתם מעדיפים את פולין או רוסיה? 
יהודי 12:47 09/05/2011

מה הבעיה בדיוק?הפכתם לסאטמר שהם חבורה של אנשים לא יראי שמים עמי ערצות וכפויי טובה שכל מה שהם יודעים זה לצעוק טמא טמא

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
13
 
משואה  
חיים  12:52 09/05/2011

הדלקת המשואה על ידי הרב רוזנברג זה קידוש השם הרב בלוי מייצג את הישוב הישן סבו התנגד לציונות ונלחם נגד הרב קוק הרבי מחבד לא היה בדעה זאת וחושבני שדווקא היה מעודד את הרכב רוזנברג האדמור הרייצ בביקורו באץ ניפגש עם הרב קוק ובכלל המוסדות של הרב טוביה בלויהם תחת הממד הציונית זה כנראה מותר לכסף יש ריח טוב גם אם הוא ניתן על ידי הציונים של המזרחי

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
14
 
צביעות 
שמואל 13:08 09/05/2011

הצטדקות רוויית צביעות , להיות צמודים אל עטיני השלטון ולהתנגד להשתתפות בטכסיו , זוהי צביעות הנובעת מתוך רצון לרקד על כל בימות הדעת.
אם בארה"ב , היה ניתן לאיש חב"ד פרס על תרומה מיוחדת מטעם הממשל , שוקקים היו כולם אלי פרס ואין פוצה פה ומצפצף.
כאשר הרב פירר אן הרמבו של "הצלה" - המשתייכים לחובבי ציונות עוד פחות נכם
נדמו כולם.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
15
 
שאלה 
בכנות ובאהבה 13:23 09/05/2011

"אבל הרבי זצוק"ל הדגיש כי פעולת קירוב אסורה שתהיה על חשבון קוצו של יוד בהלכה של שולחן ערוך. "
תמיהני א"כ על השלוחים ברחבי העולם שמהיכירותי האישית עם אחדים מהם, יכולני להעיד שעושים מלאכתם לש"ש גרידא, אולם איך מצאו היתירים להתיר עריכת שבתונים, המיועדים מלכתחילה ליהודים שיגיעו בבירור תוך כדי חילול שבת?

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
16
 
     השאלה שלך קנטרנית לא בכנות ובשנאת חינם של נעליך לפני שאתה מוציא לע"ז על חב"ד מקומך ביתד הטמא שם תקבל במה גדולה מאוד (ל”ת)
 13:59 09/05/2011
 
     עיין אגרות משה חלק או"ח א' שמתיר להזמין גם אם בטוח שיחלל, כי מחלל בין כה (ל”ת)
rd 23:08 09/05/2011
 
הכי הכי מצחיק בכל הסיפור הזה שהיתדניקס הכופרים והשונאי ישראל מעיזים לצייץ ולתת מוסר לחבדניקים הצדיקים (ל”ת)
 13:24 09/05/2011
17
 
פשוט לא יאומן איך שחב"ד מוכנים לוותר על כבוד ותקציבים בשביל עקרונות את זה א"א למצוא בשום מקום אחר (ל”ת)
 13:26 09/05/2011
18
 
הגאון האדיר החסיד הרב בלוי שליט"א הלוחם הגדול כנגד הקליפות הציונות והשכניקים (ל”ת)
 13:28 09/05/2011
19
 
חבד אוהבי ישראל אוהבים התורה הארץ ועם ישראל באהבה בתענוגים שאין כדוגמתו אבל לא במנהגי הגויים בשום מחיר שבעולם (ל”ת)
 13:36 09/05/2011
20
 
חיבים להפריד בין אהבה לארץ ולחיילים שמוסרים נפשם על הגנת הארץ והעם לבין חוקות הציונים שדוגלים בהרס התורה העם והארץ (ל”ת)
 13:38 09/05/2011
21
 
טוביה בלוי 
מענדי 13:49 09/05/2011

הוא כנראב שכח שהרבי אמר עליו שהוא מהמידיינים שבידוע אומה של סכסכנים היו

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
22
 
לא גדול בתורה ולא נעליים 
 13:50 09/05/2011

זכורני שלאחר התרגיל המסריח ב1990 הרבי זרק אותו מכל המדרגות
שלא ילמד אותנו מהי השקפת חבד

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
23
 
חכמים על חלשים... 
אקשטיין 14:00 09/05/2011

רבני חב"ד חכמים על אנשים מן השורה כמו הרב רוזנברג.
הם לא העזו לצאת נגד הרב י.ד. גרוסמן [שמזוהה עם חב"ד]
כי יש לו קשרים עם השלטונות ועם אצולת הממון.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
24
 
     הרב גרוסמן לו חבדניק שיעשה מה שבה לו בראש. (ל”ת)
חבדניק 21:16 09/05/2011
 
הדגלניקס השותפים בכל הממשלות שמד שהורסים התורה העם והארץ תמורת תקציבים לבני תויירא שלהם אחרונים שיכולים לתת מוסר לחב"דניקים (ל”ת)
 14:02 09/05/2011
25
 
חרדים הם עם של יצורים.. 
!! 14:03 09/05/2011

לא מבינה מה אתם עושים פה!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
26
 
מדוע הרב רוזנברג לא מתרגש מרבני חב"ד? התשובה בפנים. מרתק 
אמזלג 14:06 09/05/2011

ממליץ לכולם להיכנס ללינק הבא, העוסק בשאלה מדוע הרב רוזנברג לא מתרגש מרבני חב"ד
http://www.bhol.co.il/article.aspx?id=21756

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
27
 
מסכים עם כל מילה רק.. 
שליח 14:09 09/05/2011

כל דברי הרב בלוי נכונים חוץ מהמשפט האחרון. ביטול ברגע האחרון ילמד מה פירוש חסיד- מקבל ביקורת, עומד על עקרונות גם אם טעה בהתחלה. ילמד שמותר ולגיטימי לומר ברבים- טעיתי ואני דבק ברבי ולא חלילה במדינה. זה לא מאוחר.
כדאי לכל המגיבים ללמוד היטב את משנת הרבי וחב"ד בנוגע לציוניזם, וללמוד להפריד בין אישים ושיטות. תראו שהרבי יותר קנאי מנטורי קרתא, אבל כל דבריו מבוססים אך ורק על פי שיקולי תורה ולא אף שיקול זר אחר.
ועד שלא למדתם את הנ"ל, אנא אל תגיבו על דברים שאין לכם מושג בהם.
ולאמא של חיל- הרבה מאוד חב"'דניקיות הינם אמהות ונשות חיילים, בעבר והוו', ואף קברנו את מיטב חסידנו הי"ד שנפלו במלחמות ופעולות. ומי טיפלה במשפחות השכולות על פי הדרכתו הק' של הרבי? גב' שפרה מורוזוב, אלמנת צה"ל. תלמדו קצת היסטורי' של חב"ד בארץ הקודש, ואז תגיבו.

הפתרון היחיד- משיח בן דוד! נאו!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
28
 
הרבי כן היה ציוני  
שמואל יעקב קאהן 14:30 09/05/2011

כידוע הגה"ק מתולדות אהרן זיע"א זעק איך הרבי מלובביטש מסוגל לקבל ולכבד את אותו ראש ממשלה דאז שר"י, וכבר אז הרגשנו שהרבי מלובביטש ציוני מובהק.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
29
 
     שקר גמור 
דוד 21:44 09/05/2011

הרבי התנגד בחריפות לציונות!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
רבותי : ברגעים אלו מה הייתם עושים ? בבקשה בלי לייצנות .תחשבו גם על הילד, (ל”ת)
י.ס 14:33 09/05/2011
30
 
זהירות !!!!!! למה לא מתגלחים ולא שומעים מוזיקה ? שנאת חינם! אני הייתי נציע לפתוח אגרות הקודש (ל”ת)
ג. ע. 14:37 09/05/2011
31
 
הרי המדינה לא עוזרת להם בכלל ,הם חושבים אולי זה יעורר מישהו אי שם ,הלואי (ל”ת)
יהודה 14:41 09/05/2011
32
 
מה יפית עבור סאטמר 
אלי 14:48 09/05/2011

לילד זה מיותר!!אך, לסבא היה מקום לא להפר את ההסכמות שנתן,ובכלל הסבא הרי מתראיין לעתים לעיתונים כלליים.כך, שזה החלטה שגויה!עם עם כל הכבוד, חב"ד זה לא סאטמר,ולא ניתן לאכול את העוגה ולספר שהיא שלמה.בקיצור הרב בלוי לוקח שטחים מהמדינה ותקציבים ועוד,בקיצור ניתן לרקוד מה יפית עבור החרדיים האנטי ציוניים,בקיצור סוג של מה יפית!!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
33
 
לא רבני חב"ד ולא נעלים 
אפרים 15:14 09/05/2011

"הגאון" טוביה בלוי (שאינו רב כלל ולפני כמה שנים תמך ברשימת המפד"ל) תפס טרמפ זול על כבוד רבני בית דין חב"ד בנושא מאוד כאוב וחבל.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
34
 
למספר 24 
חיים  15:48 09/05/2011

מה אתה מבלבל במוח
הרב כרוסמן אינו חבדניק ולא דיבר בשם חב"ד
אז למה שיצטרכו למחות נגדו?

לאידך כאן מגיע הרב רוזנברג ומדבר בשם חב"ד

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
35
 
הרבי ז"ל ועם ישראל חי 
שלום 15:59 09/05/2011

כנראה שמשהו במשיח השתבש שכן כיצד המשיח מתנגד למעשי משיחותו אלא אם נתברר לו שהינו סתם משיח שווא הרואה בשחיקתה של מדינת ישראל חלק מעיקריו שכן מי אם לא הרבי זעק אסור להחזיר שטחים והנה לאחר מותו מתגלה הבלוף שבחב"ד להצביע בעד סיכון המדינה כן לקחת כסף מהמדינה וודאי לספר על פעילות וטנקים לסוגם כן אבל להדליק משואה למי שמממן את הכל לו ולא שכן פתאום הרבי היה אנטי ציוני נזכור לכם את זה בפעם הבאה כשתבואו בשם הרבי במלו צביעותכם אלינו לבסיס אבא של קצין דתי גאה ביחידה מטכלית

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
36
 
קומץ משיחיסטים בחב"ד אינם מייצגים את כל התנועה 
חבדניק 17:43 09/05/2011

אילו הרבי היה חי היום הוא היה גאה במוישי ובסבו הרב גרוזנברג, המדליקים הערב משואה, כמייצגים של רעיון הערבות ההדדית, כמייצגים של אלפי שליחי חב"ד ברחבי העולם הפועלים למען עם ישראל במסירות נפש ולתפארת מדינת ישראל!!!!!!!!
לכל יהודי שיש לו בעיה עם צירוף המילים "לתפארת מדינת ישראל" הוא צריך לבדוק טוב טוב בפנימיותו איך צמחה בתוכו סתירה שכזו.

אז נכון שממשלת ישראל לא הולכת תמיד בדרך התומ"צ אבל כנסו לפרופורציה - עד לפני 60 שנים, שהיינו במדינות אחרות, היו גוזזים ליהודים את הזקנים, היו אוסרים על קיום ברית מילה ועוד כהנה וכהנה גזירות ירחם השם.

היום ברוך השם יש לנו מדינה, עם רוב יהודי, עם מוסדות יהודיים. אז נכון שעדיין אין שלמות, אך מי שיש לו בעיה עם איך שהמדינה מתנהלת שיבוא וייקח חלק, שיתערה בחברה, שישפיע! שישפיע דווקא מתוך מקום של תורה ומצוות וממקום של חכמה בינה ודעת.

מי שמעדיף להיבדל ולהסתגר בחדרי חדרים - שיידום או לפחות שלא ישמיץ!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
37
 
לא מצאתם את מי לראיין ירושלמי שלא יודע מה זה חב"ד 
יוסי כפר חב"ד 18:50 09/05/2011

זקן סנילי וחולה שה' ישלח לו רפואה שלמה

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
38
 
     למה מפרסמים תגובה פוגענית שכזאת??? 
נראה שאתם לא בודקים תגובות 21:18 09/05/2011

להגיד מילים שכאלו על יהודי?!

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
 
תרי"ג מצוות 
משה מזרחי 19:00 09/05/2011

לא הצלחתי לקלוט על איזה איסור משס"ה לא תעשה עוברים כאן, מדאוריתא, מדרבנן?

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
39
 
יש שאלה להרב בלוי! 
אבי 21:33 09/05/2011

גיסו רבה של מגדל העמק הרב יצחק גרוסמן, הדליק לפני כשנתיים את המשואה, כרב בישראל בנו של אבא שהיה דיין בבית הרבני של אגודת ישראל, איך כל הרבנים בארץ שתקו והסכימו לכך, אז מה אתם מתנפלים על גיסו הרב רוזנברג שהדליק את המשואה, הרי אתה הרב בלוי תענה לי, כי הוא לא חבדניק? בא אגיד לך בפירוש שתמיד הרב גרוסמן אומר שהוא כן חבדניק.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
40
 
הרב טוביה בלוי, ממתי הוא פוסק הלכות לעם ישראל? 
 04:02 10/05/2011

מה שמניע אותו זה השינאה למדינת ישראל , ללא קשר ל"חוזה המדינה" כך החינוך החרדי המחנך לשינאה למי שלא חושב כמותם.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
41
 
רק בחב"ד זה אפשרי 
רפאל 08:39 10/05/2011

רק בחב"ד יכול כל מאן דהו שלא קרא ולא שנה להכתיר עצמו "רב קהילה" ולהופיע יחד עם רבנים גדולי תורה. בחוגים אחרים לא היה מתאפשר.

הוסף תגובה חדשה
הגב לתגובה זו
42
 
עוד בכותרות