בית פורומים לבעלי תשובה ומתחזקים

שמירת הברית למתחילים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-14/6/2017 18:42 לינק ישיר 
שמירת הברית למתחילים

הנהגות כהקדמות לזכייה לשמירת הברית

 לנשמות גבוהות מאוד

 

1). להרבות מאוד בצדקה ולהיות מצוי בנתינה של כל עניין.

2). להרבות מאוד בתהילים ומשניות.

3). להרבות בכתיקוני כרת של שמירת ערנות ליל ולילה ולימוד בליל ובלילה.

4). לאחר האכילה של פת שחרית עד אחרי הצהריים ולעשות כצום חצי יום של כ6 שעות מעלות השחר עד חצות היום אך לא של משקים שכן לשתות אין בעיה וגם מאכלי חלב קלים אלה פת ומוצקים להימנע מהם.

5). להרבות במקווה בוקר וגם צהריים.

6). לאכול טוב ארוחת צהריים וערב, ולהתפנות תקין בוקר וערב ולהקפיד על נקיות כרס התחתון רוב שעות היום מהיותו ממולא בצואה ולפנות היטב כרס התחתון מצואה ולהיבדק על זה תדיר.

7). לשתות הרבה ולהיות מצוי במרווים וקילוח אמה וככה לזכך עכירות דקה שמצטברת בדמים עד שצבע קילוח האמה יורד לשקוף ולא צהוב.

8). טוב להיות מצוי במוצרי טבק וקפה שחור או נס קפה וחלב ותה.

9). להרבות בהתבודדות שיחת אדם עם קונו כול אחד כפי הנושאים העולים על רוחו.

10). להרבות בהתבוננות בענייני התורה ולא לקחת את התורה הנלמדת בקלות אלה לעיין בה ולהעמיק להתבונן בה ובמיוחד בפנימיות התורה דברי זוהר וחסידות.

11). לעלות פעם בחודש לפחות לספר תורה.

12). להוסיף כול יום 3 תפלות חול את ההוספה ביהי רצון על הניצוצות בשומע תפלה המתוקן בסידורים.

13). כול יום שקורה לו מקרה שז"ל להוסיף מיד אחריו ב3 התפלות של היום שאחריו ההוספה בתפלה בקבץ על הקיבוץ של הטיפות זרע המתוקן בסידורים.

14). אחת לכמה לעשות כעצת הבן איש חי בלשון חכמים תיקון קריאי מועד שבועות המכיל תקציר מקרא ומשניות וקריאת תרי"ג המצוות.

 

וככה אחרי שמירה מתמדת וארוכה מאוד של ההנהגות האלו בלי נפילה לחרדות מוגזמות וייאוש ועצבות על ריבוי המקרות של השז"ל ואפילו שז"ל במזיד ובכוונה, - מתנקת לאט לאט דעת מקיף חיה של אצילות מקליפי הדעת שלה שגורמת את רצידות הצדדה הגורמות לנשמות גבוהות מאוד להיות פגומות בברית.

 

וצריך בשביל זה הרבה אורך רוח וחוסן רוחני וכוח סבל לא ליפול ברוחך כי סוף דבר מגיעים עם ההנהגות האלו לשמירת הברית.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-4/7/2017 23:07 לינק ישיר 
כמה הערות נוספות

איתא באלבו ספר העיקרים מאמר ג', פרק י"ח וזלשה"ק:

"אבל לפי שעדיין אפשר שיישארו הדעות האחרים והוא שיהיו אמצעיים המלאכים או הכוכבים או המזלות בין אדם ובין השם, או שיעבדם בהיותו חושב לרומם את השם ולעשות רצונו אחר שהוא חלק להם כבוד, על כן סמך לזה הדבור השני שהוא לא יהיה לך אלהים אחרים על פני, שהוא להזהיר שלא לעבוד את השכלים הנבדלים שהם המלאכים, כי כפי מה שבארו רבותינו ז"ל במכילתא הם הנקראים אלהים אחרים בכל מקום, כמו שכתב הרמב"ן ז"ל בפרשת וישמע יתרו, ואמר על פני, כלומר אפילו עם האמנת השגחתי לך לא יהיה לך אלהים אחרים להכניס אותם אמצעיים ביני ובינך או שתחשוב לרומם אותי בעבודתם, וכל שכן כדי שתשיג על ידם איזה שפע שלא מדעתי, ואחר כך אמר, - לא תעשה לך פסל וכל תמונה, להזהיר על הצורות הנעשות לקבל על ידם השפע הכוכבי, והם הנקראים אלהי מסכה בכל מקום, וסיים כי אנכי ה' אלוהיך אל קנא, כלומר לא תחשוב לרומם אותי בעבודתם, כי הדבר ההוא בהפך שאני מתקנא בהם". עכ"ל

 והנה תכלית שמירת הברית קודש של האדם כלומר האנרגיה והעוצמה היסודית והמינית של האשכים והביצים והאבר היא שהיסוד יהיה כרות ברית עם השם לבדו ושייך בו בלבד וזה על ידי עבודת היסוד התקינה של ההולדה של זכרים ונקבות ולדות בני ישראל לאמה יהודייה הנשואה לאדם כדת משה וישראל ובדוקה לנידה על פי כול הוראות הזיווג המתוקנות בתשמיש כהוגן של בן הישראל.

 

ובזה צריך היהודי הגבר להזהר בדבר מההקדמות המוקדמות ביותר של הופעת כוח הגברא שלו שיהיה כרות ברית רק עם השם שלנו של כולנו של כולם של כול ישראל הוי"ה הוא האלוקים אהיה אשר אהיה אלוקי אברהם יצחק ויעקוב ולא לשום דבר אחר בלתו שהוא כפי שכותב האלבו רק שכל נבדל ונקרא אלוקים אחרים ואיתו דייקא מצווה דווקא לחלל כול ברית כפי שנאמר בפרשת משפטים שלא לכרות ברית לאלוקיהם של עכו"ם והיא מצווה הסדורה בתרי"ג על סדר המצוות של החומש המופקות מהחומש.

 

ודע שההוראה הזאת בתרי"ג היא דבר ההלכה הסופי והמורים בתורה לשמור את הברית כשבעצם היא שמירת ברית עם שכלים נבדלים מורים בתורה שלא כהלכה וזה מביא את חרב הטרור והפצצות אטום לעולם.

 

ואלוקים הוא קו שמאלי וקו שמאלי הוא כהות וקו ימני הוא בהירות, - בהירות טיפת הזרע, והשכלים הנבדלים מתלבשים בכהות של הצואה המקננת בכרס התחתון ולא מתפנה בזמן בחינת בל תשקצו השהיית נקבים ועצירות לכן סגולה מעולה לשמירת הברית אמיתית היא התפנות תקינה וסדירה של הנקב האחורי של הצואה כדי שלא תכרת הברית של היסוד הבהיר של הזרע בטבעיות תאוות הבהירות לדבוק בכהות עם כהות הצואה המקננת בכרס התחתון המכילה בתוכה כריתות ברית משונות עם שכלים נבדלים בחינת מה שכותב שם ספר העיקרים אלוקים אחרים בחינת יניקות מאחוריים, והם לא חלק הישראל בהורדת נשמות לעולם שצריכות להיות חלק אלוק מלמעלה אלוק שלנו של כולנו של כולם של כול ישראל בעל היכולות ובעל הכוחות כולם ללא יוצא מן הכלל והיה הווה ויהיה יחיד ומיוחד ולא שכל נבדל ומצומצם וזה ההכנות הראויות באמת להולדה של נשמה של בן/בת ישראל יקרים ותקינים.

 לכן אשריהם של הישראל האלו שהיו ועדיין מחללים את הברית עם שכלים נבדלים מכול וכול ואף על פי שאין בכך עדיין שום שמירת ברית אמיתית לפחות הם מקיימים את הלא תעשה של לא לכרות ברית לאלוקים אחרים המבואר בספר שמות פרשת משפטים או כמו שמסמיך את זה האלבו עוד על הדיבר השני בעשרת הדיברות כי באמת כבר כמה עשרות דורות רק צדיקים בודדים יחידי סגולה יודעים סוד שמירת הברית האמיתי עם השם לבדו ורוב העם מחכה שיחדש לנו אליהו הנביא את הבריתות כמאמר חז"ל שפוקעות מאילהם לקראת סוף הדורות הזה.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > דת ואמונה > לבעלי תשובה ומתחזקים > שמירת הברית למתחילים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר