לשמור אותו
תפילה נוראה בעת הברית
מובא בשם הספרים הקדושים, שיכוון אדם תפילתו בעת בכי הילד הנימול מיסורי המילה. כי קול זה של הילד עולה בלי מונע מכל קליפה ומגיע עד כסא הכבוד ולא יכול שום מזיק להפריע לבכי התינוק להגיע אל ה' יתברך ועל זה נאמר דויד המלך: סוּרוּ מִמֶּנִּי כָּל פֹּעֲלֵי אָוֶן כִּי שָׁמַע ה' קוֹל בִּכְיִי: כלומר בכי הילד הנימול קורע את כל המחיצות בנינו לבין ה' יתברך ובאותו רגע שהשערים פתוחים ואין מונע מתפילתנו להגיע אל ה' יתברך. חשוב מאוד שתבקשו את כל בקשותיכם יחד עם בכי הנימול. ועל זה אמר דוד המלך: שָׁמַע ה' תְּחִנָּתִי ה' תְּפִלָּתִי יִקָּח: תהלים פרק ו כלומר הוא נענה בתפילותיו וה' יתברך ישמע גם את תפילותינו
יהודים אני מבקש מכם אנא הזכירו בבקשות שלכם גם את עניין המשיח כי לעם ישראל קשה ביותר ואנחנו מבקשים שה' יתברך יגלה את משיח צדקנו עכשיו ממש ויגאל אותנו ברחמי רחמים לפני בא היום הגדול והנורא
יִהִי רָצון מלפניך ה' אלוקינו ואלוקי אבותינו שנהה
אנו ובני ביתנו בריאים וחזקים
בפרנסה והצלחה ושלוה וכל טוב
לעובדך באמת ובשמחה ויוכלל
תפילתי עם בכיית הילד,
ויקויים בי הפסוק
שָׁמַע ה' תְּחִנָּתִי יה' תְּפִלָּתִי יִקָּח:
וימלא השם יתברך כל משאלות ליבנו לטובה, א.נ.ס.ו.
להצלחת אחי היקר יוסף בן גרציה א.נ.ס.ו ב.י.ל.א.ו י.י.ל.א.ו
לִרְפוּאַת כָּל חוֹלֵי עַמּוֹ יִשֹרָאֵל. וּבִכְלָלָם: ברוך בן לינדה קוֹרַל שִירָה בַּת אִילָנִית, דוד מועלם בן רחל ומנחם משה בן שולמית רומיה בת נעמי קָרִין בַּת אִילָנִית לימור בת אסתר, שמואל בן תמר, חגית בת יהודית, שולמית בת מרים, מענדל יוסף יצחק בן סוזן, גרציה בת אלגרה, ברוך בן לינדה חגי דוד בן אורה, דוד בן עישה, תהילה שרה בת אורה, מזלה בת איבון, יעקב בן גוטה, אברהם בן חנה, עומר בן שולה, לימור בת אסתר, בר בת שרה, אדרת בת יפה, נוי בת ורד, אילנית בת זיווה, , מור בן מיכל, שירלי בת עליזה, הרב משה בן תרצה הלוי, שאול בן סימה, ויקי בת פרידה, מאירה בת ברכה, אילן אברהם שליש בן מזל, תומר יאיר בן אלגרה,
וּלְזִוּוּג שֶׁל כָּל בְּנֵי וּבְּנוֹת יִשֹרָאֵל וּבִכְלָלָן: קוֹרַל שִירָה בַּת אִילָנִית, קָרִין בַּת אִילָנִית תְּחִיָּה ליאל אֶתִיקָה בַּת חָנָה, תהילה שרה בת אורה, מיכאל בן אסתר, הדס בת מיכל, שירלי בת מיכל, שמרית בת רֶיְימוֹנְד. שמואל בן ויקטוריה. אוֹרִית בַּת אלגרה. שׁוּלָה בַּת גְּרַצְיָה, יוֹסֵף בֵּן יָפָה. אֵתִּי בַּת שוֹנטל. אֶסְתֵּר בַּת סִימָה, דָּוִד בֵּן חָנָה, דּוֹרִית בַּת רוּת, שִׁמְעוֹן בֵּן אִיזָ'ה, דליה דלית בת. אסטריה
לעִילּוּי נִשְׁמוֹת עַם יִשֹרָאֵל וּבִכְלָלָם: לעילוי נשמת: משה בורי בן זכריה, אסף בן רוזט. משה אילוז. ושיר לאה בת ציונה. ליזו בת אולגה, עזיזה בת סוליקה. שרון רפאלי בת נורית, משה לוי בן רחל, אנג'ל בת פנחס ואנה, מריה בת יוסף נחמיה בן רחל ומשה חיים, מישל בן שימחה, יעקב בן אסתר, עוזי בן מסעודה, אורי בן שמריה. גדליה בן מאיר,יוסף רפאל חי בן פורטונה, אלעד בן חנה, נחום בן אסתר, חי אל בן אסתר, בנימין אלבז בן אסתר,יצחק איסק בן אפרים, אליהו בלוקה בן חנה., שֹמְחָה בַּת רָחֵל, יוֹם טוֹב בֶּן פְּרִידָה, אהרון בן פרידה, זִיוָהּ בַּת דְּבוֹרָה וִיקְטוֹר בֵּן סוֹל, אֶסְּתֵר בַּת רָחֵל וִיזְמַן, לִינְדָה בַּת פְּרִידָה, מָּרֶק מָרְדְּכַי בֵּן מְנוּחָה, עֶזְרָא בֵּן חָנָה , בָּרוּךְ בֵּן פְּרִידָה הי"ד, ג'נט בת פרידה, בְּכוֹרָה בַּת שֹמְּחָה, פְרִידָה בַּת פָּרְחָה, סוֹלִי קסוּטוֹ בֵּן שֹמְחָה, מָרִי בַּת סוֹל, וּלְכָל נִשְׁמוֹת בֵּית יִשֹרָאֵל שֶׁאֵין מִי שֶׁיַּזְכִּירֵן
לְהַצְלָחַת משיח צִדקנוּ. ולְהתגלותו עכשיו ממש!!!!!! לְאַחְדוּת עַם יִשֹרָאֵל
לקריאה בברית המילה של הרך הנולד בנם של ארז ולני גולן
להצלחת כל עם ישראל ולביאת משיח צדקנו ברחמי רחמים ולהצלחת הרך הנולד
בבִרְכַּת שלום וגאולה ברחמים עוּזִי עֶזְרָא מִזְרָחִי כ"ר המצפה לגאולה שלמה עכשיו ממש א.נ.ס.ו ב.י.ל.א.ו י.י.ל.א.ו
נִתַּן לְהוֹרִיד אֶת הֶעָלוֹן מֵאֲתָר "שַׁעַר הַשָּׁמַיִם" http://www.myib.co.il/kh.htm הַמְּעוּנְיָנִים לְהָפִיץ אֶת הַדַּף יִתְקַשְּׁרוּ ל 054-3331077 עוּזִי
מאמר לברית המילה
וַתֵּרֶא שָׂרָה אֶת בֶּן הָגָר הַמִּצְרִית אֲשֶׁר יָלְדָה לְאַבְרָהָם מְצַחֵק:
מה ראתה שרה שהרגיז אותה כל כך ודרשה מאברהם אבינו שיגרש את בן האמה? אונקלוס מתרגם " וחזת שרה ית בר הגר מצריתא דילידת לאברהם מחייך" כלומר ראתה את בן האמה מחייך אל יצחק, וזה מוזר? איך אפשר להתרגז מחיוך? או מצִחְקוּק? אפשר להתרגז מחיוך כאשר המחייך מחייך חיוך מזלזל, או ביטוי "מֶצָחֶק" כלומר מזלזל באדם שמולו, אם כן אנו רואים כי ישמעאל צחק וחייך בזלזול אל יצחק אבינו, ועל מה היה לו לצחוק על יצחק? ולזלזל בו? תשמעו רעיון חסידי נפלא בנושא, שבו אומרים בחסידות: שישמעאל צחק על יצחק אודות הברית שעבר, וכך אמר לו ישמעאל "מה את חושב את עצמך צדיק? אכן שנינו עברנו ברית מילה אולם ההבדל בנינו הוא עצום ורחוק שמים וארץ אחד מן השני. ולמה? כי אני עברתי את הברית בגיל 13 בידיעה ברורה, וברצוני החופשי. ואילו אתה היית תינוק בן שמונה ימים, ואינך זוכר כלום. כך שאין אתה יכול לזקוף לעצמך כלום מן הברית זאת שעשית!! ובאמת אם נחשוב על כך נראה כי ישמעאל צודק. כי באמת אין להשוות מעשה שעשו לתינוק בן שמונה ימין לנער בן 13 ( ודרך אגב זכיתי אני וחבר להיות בבית דין לגיור נער מרוסיה שהיה בן 13 ובמסגרת הזאת היינו חייבים להיות נוכחים בברית, ואני רוצה לומר לכם, שזה מראה קשה ביותר, פי כמה וכמה מברית של תינוק, כמויות הדם שהיו שם, וכל הברית הייתה קשה ביותר למראה וקשה לתיאור. ובכל ההליך הנער היה ער, אומנם הברית נערכה בהרדמה בחלק הברית אבל רק המחשבה מה ירגיש הנער לאחר שההרדמה תחלוף מצמררת. וכל זה נעשה ברצונו החופשי ואכן יש לזה מעלה גדולה) ואכן כאשר יצחק שמע את הדבר נתכרכמו פניו, ושרה ראתה את הדבר ומיד ביקשה מאברהם וַתֹּאמֶר לְאַבְרָהָם גָּרֵשׁ הָאָמָה הַזֹּאת וְאֶת בְּנָהּ כִּי לֹא יִירַשׁ בֶּן הָאָמָה הַזֹּאת עִם בְּנִי עִם יִצְחָק ושימו לב שרה אימנו מוטרדת מכך שמה ישמעאל יירש את אברהם ולא יצחק? אולי חששה גם היא מטיעוניו של ישמעאל? כי כמו שאמרנו למעלה כי אכן לכול הדעות ברית של נער בן 13 עולה על ברית של בן שמונה ימים. ואכן יצחק אבינו חשש לעניין וכאן אנו מגיעים לעקדה של יצחק וכאן אנו רואים את המהפך העצום שהתחולל בן יצחק לישמעאל. כי אם ישמעאל עשה ברית בין 13 כלומר הקריב חלק קטן מגופו למען האמונה והציווי של הבורא כאן בא יצחק אבינו והקריב את כול כולו. כי אנו יודעים כי אברהם היה בן 137 ויצחק היה בן 37 ובודאי אין אפשרות לאדם זקן לעקוד אדם בן 37 בשיא אונו כי אין לו את הכוח לכך ולכן העקדה נזקפת לטובת יצחק אבינו שבעצם עקד את עצמו והקריב את עצמו לבורא עולם עפ"י רצון אביו וכאן חל המהפך ובמעשה זה מחזיר יצחק את כבודו מול ישמעאל ועתה לא יוכל ישמעאל לטעון את טיעוניו ואכן יצחק אבינו ממשיך את אברהם ולא ישמעאל, אולם כול זה יפה ליצחק ולישמעאל אולם מה נעשה היום בימינו? שכיום בני ישמעאל מלים את בניהם בגיל 13 ואילו אנו בגיל שמונה ימים, מה נטען אנו? וכאן אומר הרעיון החסידי שכאשר יהודי עורך ברית מילה לבנו, הוא בעצם לאחר שעבר בעצמו ברית מילה. היום בעת עריכת הברית לבנו הוא כאילו עוקד את בנו על המזבח וכך יהודי עובר ברית ועקדה. ושוב הזכות שלנו גוברת על בני ישמעאל וכמו שכתבתי כבר כי בני ישמעאל קיבלו זכות על ארץ ישראל כאן בעולם הזה. וגם זה רק ל 1300 שנה בלבד. ועוד בזמן שהארץ ריקה. והזמן הזה נגמר להם וכמו שאדם המובל להורג משתולל ועושה כל מאמץ לברוח כך יום הסיטרא אחרא ובני ישמעאל עושים את הפרפורים האחרונים לפני ביאת משיח צדקנו אמן ואמן. והיום בעת ברית המילה שוב אנו מזכירים לבורא עולם כי הזכות של בני ישמעאל הסתימה ושיגלה את משיח צדקנו עכשיו ממש א.נ.ס.ו