י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
בליץ פגישות

המשבר בין נתניהו לליברמן לקראת גישור?

שבוע למועד הסופי להרכבת הממשלה: נתניהו בבליץ שיחות ע"מ לפתור את חילוקי הדעות המעכבים את החתימה על ההסכם • אחרי שנפגש עם דרעי - היום בערב ייפגש עם ליברמן

המשבר בין נתניהו לליברמן לקראת גישור?
יונתן זינדל, פלאש 90

שבוע למועד הסופי להרכבת הממשלה: ראש הממשלה בנימין נתניהו בבליץ פגישות לקראת סגירה סופית של הקואליציה שתרכיב את ממשלתו החמישית.

הבוקר (רביעי) נועד ראש הממשלה נתניהו עם יו״ר ש״ס השר אריה דרעי במעון ראש הממשלה בירושלים; בפגישה דנו השניים באפשרויות לפתור את המשבר בין ישראל ביתנו ליתר מפלגות הקואליציה.

הערב, לאחר נתק ממושך בין השניים ואיומים הדדיים - צפוי ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגוש את יו״ר ישראל ביתנו חה״כ אביגדור ליברמן כדי לדון עמו בנושאים שמקשים על גיבוש הקואליציה ובראשם חוק הגיוס - שליברמן עדיין מתעקש שלא לבצע בו שינויים.

בנוסף, פגישת המו״מ שהייתה אמורה להתקיים הבוקר בין צוותי המו״מ של יהדות התורה לשר יריב לוין - הממונה על המו״מ מטעמו של נתניהו - התבטלה; בפגישה הזו היו אמורים בליכוד להשיב ליהדות התורה על הדרישות התקציביות שלהם וכן בנושא התפקידים.

בתוך כך, באופוזיציה ממשיכים לאתגר את אביגדור ליברמן שיתעקש בנושאים עליהם התחייב; יו״ר יש עתיד וחברי סיעת ׳כחול לבן׳ חה״כ יאיר לפיד כתב לליברמן: ‏״אתה נפגש היום עם נתניהו. תגיד לו שיש לך את כל האצבעות שאתה צריך מהאופוזיציה כדי להעביר את הפנסיות לעולים. אל תוותר לו״.

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו משבר פגישה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד