י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
וְאַשְׁרֵי הָעוֹמְדִים עַל סוֹדֶךָ

שידור חי ב'בחדרי' ממירון: צפו בהדלקות ובריקודים לאורך היום

רבבות עמך בית ישראל חוגגים בהר מירון בהילולת התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א • 'בחדרי חרדים' בשיתוף 'שיא לייב' מגיש שידור חי מהאווירה המרוממת במירון, הריקודים, ההדלקות והשמחה הגדולה לזכרו של הצדיק • הצטרפו עכשיו לשידור הישיר והיכנסו לאווירה המרוממת

שידור חי ב'בחדרי' ממירון: צפו בהדלקות ובריקודים לאורך היום
חגיגות במירון בל"ג בעומר צילום: יעקב נחומי, פלאש 90

לצפייה:

אתר 'בחדרי חרדים' מעביר במשך יום ההילולא של רבי שמעון בר יוחאי, שידור חי מכל מעמדי ההדלקות בהר מירון, בשיתוף חברת 'שיא לייב' שנערכה מבעוד מועד להפעלת השידור המורכב מההר. 

השידור החל בהדלקה המרכזית של האדמו"ר מבאיאן והמשיך לשאר ההדלקות, עד להדלקה הנועלת את ההילולא - של האדמו"ר מתולדות אהרן בשקיעת החמה באזור השעה 19:30 בערבו של יום חמישי.  

השידור המתפרס בכמה מוקדים בהר, יעביר בשידור חי את כל ההדלקות המרכזיות והמרתקות. כך למשל שודרו עד כה, מלבד ההדלקה המרכזית של הרבי מאיאן, ההדלקה של המשפיע מברסלב הרב שלום ארוש, ההדלקה של ישיבת 'אורייתא' בראשות המשגיח הגאון רבי דוד שפר וכן את ההדלקה של המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן, שהחל את המעמד בשעה 03:00 במתחם של 'תולדות אברהם יצחק'.

לאורך יום ל"ג בעומר יוצגו בשידור החי, עוד כמה וכמה הדלקות של אדמו"רים ורבנים מוכרים, לצד אווירת המקום.

בחברת השידור 'שיא לייב' עושים מאמצים מרובים בכוחות טכנולוגיה מתקדמים להעביר את השידור ללא תקלות כלל וכלל. 

נתי אלבר מצוות חברת 'שיא לייב' ומנכ"ל חברת אלבר הפקות אומר ל'בחדרי חרדים' "כבר מספר שבועות אנחנו עובדים מחדר המצב בהר למען השידור הגדול ביותר בעולם, אנחנו מקווים כי נצליח להעביר אותו ללא תקלות, צריך להבין מדובר בתנאי שטח קשים מאוד ובקליטה אינטרנטית שיכולה להתנתק אך עשינו את כל הגיבויים האפשריים".

שידור חי ל"ג בעומר בחדרי חרדים הילולא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד