י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
"שכחתי לבקר בשגרירות ישראל"

דיווח: נעצר חשוד בתכנון פיגוע טרור רצחני

תושב ניו ג'רזי כבן 20 נעצר היום בחשד כי תכנן לבצע פיגועי טרור וכן בסיוע לארגון טרור, אחד היעדים לפיגוע, מגדל טראמפ בניו יורק • "אני מתכוון ללכת לצעדה הפרו ישראלית, ואני הולך שם לירות בכולם"

דיווח: נעצר חשוד בתכנון פיגוע טרור רצחני
pixabay

גבר בן 20, תושב ניו ג'רזי, שלח כספים לארגון הטרור חמאס, הוא תכנן לפוצץ את מגדל טראמפ במנהטן ולבצע פיגוע טרור בקונסוליה הישראלית בניו יורק.

החשוד, שזוהה כג'ונתן אקסי, נעצר הבוקר באשמת ניסיון לבצע פיגועי טרור, על פי החשד, הוא תכנן מספר התקפות. רשויות החוק אמרו כי לא היה עדיין תכנון מדויק, אך הוא דיבר עם מספר אנשים על תכנון הפיגועים, והיום (שני) הוא הובא היום לבית המשפט הפדראלי בניוארק להמשך דיון.

עוד דווח בתקשורת האמריקאית, כי האיש ניסה להתקבל לצבא ארצות הברית בתחילת השנה, הוא נשאל בראיון לסיווג ביטחוני בפברואר האחרון, האם היה לו קשר עם גורמי טרור והוא הכחיש, לאחר שסיים את הראיון התגלתה בעיה בטופס, והוא הגיע עשרה ימים אחר כך שוב לראיון, והוא ענה שוב "לא" לאותה שאלה.

הוא חשוד כי איים על קבוצות פרו-ישראל בארצות הברית, וכך דם בניסיון לספק סיוע לארגון טרור, ובנוסף נחשד במסירת הצהרות שקריות לרשויות החוק.

על פי הדיווח, בבית המשפט נאמר בכתב התביעה, כי הוא אמר שהוא רוצה להצטרף לצבא כדי "ללמוד איך להרוג, ולקבל את הידע הזה".

עוד דווח, כי בסרטון שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, הוא הציג דגל של חמאס, החזיק אקדח ואמר "אני מתכוון ללכת לצעדה הפרו ישראלית, ואני הולך שם לירות בכולם".

בפוסט נוסף הוא כתב "אני רוצה לירות במפגינים הפרו-ישראלים, אתה יכול להשיג אקדח ולירות, או להשתמש ברכב ולדרוס אנשים, כל מה שאתה צריך זה אקדח או רכב".

הוא פרסם את תמיכתו ברודן מסוריה בשאר אל-אסד, בסדאם חוסיין שליט עירק שהוצא להורג, ובדיקטטור של צפון קוריאה.

בנוסף, הוא הסתובב מחוץ למגדל טראמפ באפריל האחרון, ולאחר מכן פרסם שתי תמונות של מגדל טראמפ באינסטגרם, אחת עם המילים "אני רוצה לפוצץ את מגדל טראמפ". ובתמונה השנייה הוא עשה סקר ושאל "האם להפציץ את מגדל טראמפ". הוא הוסיף אמוג'י של פצצה על בניין מגדל טראמפ.

לאחר מכן הוא פרסם באינסטגרם על הביקור וכתב, "בסדר, אז הלכתי היום לניו יורק, ועברתי על יד מגדל טראמפ ואז התחלתי לצחוק בהיסטריה, שכחתי לבקר בשגרירות ישראל בניו יורק, אני רוצה להפציץ את המקום הזה יחד עם מגדל טראמפ ".

טרור ניו ג'רזי שגרירות ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד