י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לאחר שנות ייסורים • צפו

דמעות בהלווית הרב ישראל מאיר כהן זצ"ל

קהל המונים מתלמידיו ומכריו של האברך הצדיק - הרב ישראל מאיר בן שמחה זצ"ל ממודיעין עילית - נפרדו ממנו במסע הלוויה בירושלים ובבני ברק • 'בחדרי חרדים' עם תיעוד דומע של המלווים והמספידים 

דמעות בהלווית הרב ישראל מאיר כהן זצ"ל
הלווית הרב ישראל מאיר כהן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

מאות ליוו במודיעין עילית וירושלים, את האברך היקר, הרב ישראל מאיר כהן זצ"ל, מייסד ארגון 'מי האיש' ומראשי ארגון הקירוב 'לב לאחים', שנפטר הבוקר לאחר שנות ייסורים בגיל 45. 

במסע ההלוויה שיצא ליד ביתו, השתתפו מאות תושבי העיר. לאחר מכן הגיע המסע לירושלים, שם הספידו אחיו וכן הגר"י הלל ר"י 'אהבת שלום' הגר"י אפרתי ובנו. במסע הלוויה כולם בכו על לכתו. 

אחיו סיפר במסע הלוויה בבית הלוויות שמגר כי "הוא נמצא בגן עדן העליון, לא לחינם היום זה ל"ב בעומר הוא היה כולו לב, לב טוב היה לו עין טובה, ומידות ויראת שמים כמה הוא נתן לזולתף כל הבחורים סיפרו לי שמה שהם יודעים זה הכל ממנו. כל התקופה הארוכה הזו והסבל הגדול שהחזיק את עצמו באמונה גדולה, כל השנים התבוננתי בו וראיתי שתמיד השמחה נסוכה על פניו גם במצבים הכי קשים, תמיד אמר הכל בסדר ומרגיש טוב". 

בנו אברהם כהן נפרד ממנו ואמר שביקשו ממני לדבר אמרתי אני ישאל את אבא מה להגיד. הוא לא פה איתנו והוא לא יכול להגיד לי. אבא אפילו חצי מהדברים שעשיתי לא אמרו פה, מי שהיה יודע איך זה לחיות יום יום ככה לא היה מפסיק לבכות. אנחנו לא יודעים כלום ואנחנו מבקשים ממך סליחה על כל מה שעשינו לך ועל כל מה שציערנו אותך ואנחנו בטוחים שמה שאתה לימדת אותנו, שכל מה שה' עושה הכל לטובה ואנחנו בטוחים בזה. 

טרגדיה לב לאחים ישראל מאיר הלוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד