י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
פולקמן לפעילי כחול לבן

״שיניתי את דעתי; בעד פסקת ההתגברות״

הבוקר הגיעו פעילי ׳כחול לבן׳ לביתו של חה״כ רועי פולקמן כדי להפגין כנגד כוונת הקואליציה לפגוע לטענתם בבג״ץ • פולקמן יצא לפעילים ואמר: "״בעבר אמרתי שלא אשב עם ראש ממשלה עם כתב אישום; שיניתי את דעתי ואני מוכן לשקול את זה״

״שיניתי את דעתי; בעד פסקת ההתגברות״
השלטים ליד ביתו של פולקמן צילום: תומר וינר

הבוקר (חמישי) הגיעו פעילי ׳כחול לבן׳ לביתו של יו״ר סיעת כולנו חה״כ רועי פולקמן כדי להפגין כנגד כוונת הקואליציה לפגוע לטענתם בבג״ץ על ידי חקיקת פסקת ההתגברות וחוקים נוספים שיוזם ראש הממשלה כנגד מצבו המשפטי.

המפגינים הזכירו את דעתו על פסקת ההתגברות ועל כך שמנע זאת במהלך הקדנציה החולפת, אלא שפולקמן הפתיע את הנוכחים כשהודיע כי הוא שינה את דעתו בעקבות תוצאות הבחירות - וניצחונו של נתניהו למרות מצבו המשפטי.

״בעבר אמרתי שלא אשב עם ראש ממשלה עם כתב אישום והיום שיניתי את דעתי ואני מוכן לשקול את זה״, אמר פולקמן למפגינים, ״אני חד משמעית בעד פסקת ההתגברות, אבל באיזונים - נדון על המספרים. מפלגות איחוד הימין דורשים רוב של פחות מ-61"

פעילי המפלגה השיבו לפולקמן ואמרו, ״מה תגיד לילדים שישאלו אותך מה עשית כדי לעצור את זה? בבחירות הכרזתם שאתם ימין אחראי. האם בגין היה בעד פסקת ההתגברות? אנחנו נפגין מול הבית שלך שוב ושוב".

ח"כ עפר שלח, כחול לבן, אמר בתגובה: ״אני מכבד את ח"כ רועי פולקמן, ומכבד את החלטתו לצאת אל האנשים שלנו ולדבר אתם בגובה העיניים. אבל הוא והאנשים הישרים האחרים בקואליציה, לא יוכלו להתחמק מלתת תשובה ישירה: תצביעו בעד חסינות לנתניהו, והפיכת משרד ראש הממשלה לעיר מקלט, או לא? תתנו יד לפגיעה בדמוקרטיה כדי שאיש אחד יוכל לחמוק מעונש, או לא?".

כאמור, בכחול לבן יצאו בשבוע האחרון, לקראת ההפגנה הגדולה במוצאי שבת וכחלק מהמאבק האופוזיציוני כנגד מה שהם מכנים "הפיכת כנסת ישראל לעיר מקלט לעבריינים", מפגינים פעילי 'כחול לבן' מול ביתם של בכירי הקואליציה העתידית וקוראים לחברי הכנסת לא לתת יד להרס הדמוקרטיה והפיכת ישראל לטורקיה.

עד כה הפגינו פעילי כחול לבן הפגינו מול ביתם: ח"כ יולי אדלשטיין, השר גלעד ארדן, ח"כ גדעון סער, ח"כ אבי דיכטר, השר משה כחלון, ח"כ אביגדור ליברמן, ח"כ ניר ברקת, והשר ישראל כץ.

רועי פולקמן משה כחלון פסקת התגברות כתב אישום בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד