י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

התעוזה וההצלחה מתלבש עליה יופי • כשחלומות מתגשמים

זה ממש לא היה הרגע המתאים, אבל רותי פתחה את המגירה ושלפה משם את הקופסא. הילדים רועשים ברקע, זה רוצה ארוחת ערב והשני מעוניין בסיפור, והיא ניגשה לקופסת החלומות שלה • לפעמים חלומות מתגשמים

התעוזה וההצלחה מתלבש עליה יופי • כשחלומות מתגשמים
עיצובים בגולברי צילום: ניר יפה

זה ממש לא היה הרגע המתאים, אבל רותי פתחה את המגירה ושלפה משם את הקופסא. הילדים רועשים ברקע, זה רוצה ארוחת ערב והשני מעוניין בסיפור, והיא ניגשה לקופסת החלומות שלה.

שנים היא משרבטת לה רעיונות לדגמים, ואת כולם היא מכניסה לקופסה. החיים שאבו אותה ולא איפשרו להגשים את החלום.  "אני נשואה אם לחמישה ילדים, עובדת כמנהלת חשבונות, וכבר שנים שהרדמתי את החלום שלי – לעצב אופנה, לדאות על כנפי דמיון שמלביש נשים בטעם המיוחד שלי", רותי משתפת אותי בסיפור האישי שלה.

לפני מספר ימים כשנתקלה בתחרות המקורית והמיוחדת שרשת 'גולברי' הנגישה לכולן, התרגשות חלפה בה. על התחרות דיברו בכל מקום. במשרדים בהן עובדות נשים, בחדרי מורות ובהשתלמויות, בגינות שעשועים אחר הצהריים ובתור בסופרמרקט.

"את מבינה שניתנה לי הזדמנות להוכיח את עצמי. אני לא יכולה לתאר לך כמה שעות ישבתי מול הקופסא והשרטוטים עד שהחלטתי באיזה דגם לבחור, והאם אזכה. אני יודעת שיש קסם וניסים בעולם, ממש סיפור סינדרלה של שנת 2019"

הסיפור של רותי הוא סיפור של נשים רבות, שמוותרות על חלומות, בעיקר בגלל מציאות החיים, לא כל אחת מצליחה להגשים חלום נסתר.

עיצובים בגולברי • קרדיט: ניר יפה

פניתי לאורלי גולברי, האישה והאגדה, שמושכת בחוטים שנים רבות, וטווה חלומות במציאות. "המגזר החרדי הוא מגזר לקוחות שמאוד חשוב לנו לכבד אותו, ולי באופן אישי חשוב לקדם נשים. כל הקולקציה שלנו נבנית לאחר חשיבה לעומק, כי אופנה היא חלק בלתי נפרד מהעצמה של האישה. האופנה מלווה אותנו בשמחות, בשבתות ובמועדים, אנחנו משתמשות בה לעבודה ביום יום. הלבוש מגדיר כל אחת ואחת, וקניית בגדים היא חובה לנפש בדיוק כמו לגוף.

אורלי מדגישה כי התחרות שצוברת תאוצה ופופולריות בימים האחרונים רק מחזקת את המהלך, "התחרות מעניקה לכל אישה ונערה שעולם הסטיילינג הוא החלום שלה, אפשרות לנסות. כמה פעמים שמעתי אישה אומרת עם מבט חולמני: תקשיבי לי אם רק תוסיפי לקולקציה חולצה עם שרוולים באורך כזה וכפתורים לאורך ולא לרוחב...

אז החלטנו להקשיב עד הסוף. כי לכל אישה יש את הדגם שלה".

אורלי ושאר הצוות של גולברי שמחים להזמין אותך לנסות להעז, להביא את הדגם שלך שהיית רוצה לראות בקולקציה של גולברי ואולי גם לזכות בפרס שווה.

אם גם את רוצה להיות חלק מהקולקציה של גולברי הכנסי לכאן>> 

גולברי תחרות עיצובים ביגוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד