ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ביצה דלוחה של הבראנז׳ה

נתניהו ג'וניור מגלה לעוקביו: הטוויטר ממכר

אחרי שהפך לאושיית טוויטר וציוציו הפכו ויראליים ברשתות החברתיות וגופי התקשורת השונים, בנו של ראש הממשלה מגלה בפוסט שפרסם מה הוביל אותו לפתוח חשבון ברשת החברתית

נתניהו ג'וניור מגלה לעוקביו: הטוויטר ממכר
אילוסטרציה צילום: unsplash

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, החל בחודשים האחרונים להגיב לעיתונאים, פוליטיקאים, שדרנים, ומגישים, בחשבון הטוויטר שלו. יאיר לא עושה לאף אחד חשבון, הוא מגיב בצורה חריפה ולא משאיר שבויים אחריו.

היום הוא סיפר לעוקביו ברשת החברתית מדוע החליט לפתוח חשבון בטוויטר ולהפיץ בה מסריו.

"‏הרבה עיתונאים לא מבינים מה קרה פתאום שנכנסתי לקטע של טוויטר. שנים אני מביע את דעתי בפייסבוק. אבל אני ראיתי שהכתובת לטיעונים שלי נמצאת דווקא בביצה הדלוחה של הבראנז׳ה הישראלית בטוויטר", כתב יאיר לקרוב לשלושים אלף עוקביו.

יאיר כתב על הרגשות האישיים שלו, "מאז שאני ילד אני רואה את השקרים שלכם בטלוויזיה ובעיתונים ומתפוצץ מחוסר האונים של אי ‏היכולת להגיב ולהשמיע את האמת בפנים שלכם. ופתאום גיליתי כלי שנותן לי (ולכל מליוני הימנים השקופים שאני מייצג) את היכולת לשים לכם מראה מול הפנים ולחשוף את התעמולה הזולה והמרושעת שלכם. אני בסך הכל מחזיר לכם בקטנה בטוויטר האישי שלי על רצח אופי של 30 שנה. וכן, טוויטר זה ממכר".

יאיר לפיד צייץ היום בטוויטר, "‏מול מפגיני כחול לבן הבוקר, הודה רועי פולקמן (כולנו) שהוא משנה דעתו בגלל הלחץ ושוקל לשבת עם נתניהו גם אחרי הגשת כתבי אישום. בשביל זה הלכת לפוליטיקה פולקמן? בשביל לעבוד אצל מושחתים?".

יאיר נתניהו הגיב ללפיד, "‏‎‎אם כבר מדברים על מושחתים. למה נפגשת עשרות פעמים עם נוני מוזס בחשאי בתור שר אוצר? בזמן שאתה מקדם את חוק ישראל היום שיכניס לו מאות מליונים, ובזמן ששרי יש עתיד מעבירים לו מליונים של כספי משלם המסים?".

העיתונאי נדב אייל צייץ בטוויטר, "‏14 באפריל 2018 פולקמן אומר שלא תהיה פסקת התגברות. "רפובליקת בננות".
עכשיו הוא אומר שהוא "חד משמעית" בעד. הוא גם "לא רלבנטי". המפלגה קיבלה קולות של אנשים שלא רוצים לתת לביבי חסינות - לפי כל הסקרים שפורסמו בחודשים האחרונים. אם הם לא יסכלו את זה, הם פשוט רימו מצביעים. בגין בשלטים".

יאיר נתניהו הגיב גם לו, "‏‎‎אריאל שרון בבחירות 2002- דין נצרים כדין ת״א. גוש קטיף באוגוסט 2005". כשהכוונה היא ששרון שיקר למצביעי הליכוד שלא יפנה ישובים.

טוויטר יאיר נתניהו פוליטיקאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד