י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
לא תאמינו

בלב תל אביב: מסעדה כשרה ואיכותית

ביקרנו במסעדת הלובי המיתולוגית השוכנת על חוף תל אביב וגילינו מסעדה כשרה שלא מתפשרת על איכות

בלב תל אביב: מסעדה כשרה ואיכותית
מסעדת הלובי, הילטון תל אביב צילום: מאיה הבלין

לא קל למצוא מסעדה איכותית כשרה בתל אביב. אנחנו מצאנו אחת כזו במיקום שוודאי מוכר לכם, בהקשרים אחרים.

מי שיגיע בשעות הערב ללובי המיתולוגי של מלון הילטון תל אביב יראה במקום נוכחות לא מבוטלת של בחורי ישיבות ובנות סמינרים בפגישות שידוכים. לא רבים מהם מודעים לעובדה שלובי המלון משמש גם מסעדה חלבית, בה מוגשות ארוחות בוקר, מרקים, סלטים, פיצות, פסטות, דגים, קינוחים ועוגות ויטרינה.

מלון הילטון מתהדר במספר מסעדות, אך מסעדת הלובי היא המבוקשת והאהובה שבהן. אולי זה בגלל האווירה הרגועה ותחושת הפרטיות בלובי, אולי בגלל המסורת רבת השנים של הלובי, שלא מונעת את חידושו מעת לעת בעיצובים מודרניים.

הקהל שפוקד את המסעדה מורכב לא רק מתיירים ואנשי עסקים אורחי המלון, אלא גם מהציבור הרחב, ובמיוחד משומרי הכשרות שנהנים ממטבח איכותי, טעים ויוקרתי, ומשילוב של מנות ישראליות, ים-תיכוניות, צרפתיות ואיטלקיות, כולן תחת ידיו האמונות של השף ראפיק ג'בארין. התפריט משלב מנות ותיקות שזוכות כבר שנים לחיבת הלקוחות, ומחידושים וטוויסטים מפתיעים שמרעננים את התפריט.

אז ניסינו. למנה ראשונה לקחנו את הסלמון גרולקס - פרוסות דקות של סלמון מעושן איכותי עם טיפות יוגורט, חזרת, סלט מלפפונים ואצות וואקמה - מנה מדהימה, טעימה ומשביעה עם טעמים במינונים מדויקים להפליא. חוץ ממנה טעמנו גם את לביבות הכרובית והכרישה שהיו מעולות, והתחברו נפלא עם הרטבים שהגיעו איתן. חיסלנו.

למנה עיקרית התפנקנו בניוקי ברוטב שמנת פטריות שהיה אחד הטובים שאכלתי. איכותי, בטעם ביתי ולא מתועש והרוטב - פשוט מושלם. בנוסף הזמנו פילה דג לברק שהיה ברמת הכנה מדויקת, ובטעם עדין, ולווה בפירה גזר מיוחד בטעם לימון וגרטן תפו"א שלא הצלחנו לסיים. מנה טובה ומשביעה בהחלט.

את הקינוח עם הקפה הוצאנו למרפסת, ליהנות מהם מול הגלים והאויר המדהים שיש רק על הים. עוגת גבינה פירורים מהוויטרינה וסורבה בטעמי תות ולימונענע. תענוג.

גלידה, קפה, ים. נסו את זה.

המסעדה בכשרות רבנות תל אביב. המשגיח במקום יוכל לסייע לכם לבחור מנות המורכבות ממוצרי מהדרין.

הילטון מסעדה ארוחה חלבית תל אביב מסעדה כשרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד