י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לחץ על ליברמן

נתניהו זימן את ראשי הסיעות לישיבה דחופה

בליכוד יוצאים במתקפה על אביגדור ליברמן בעקבות המשבר שנמשך סביב הקמת הקואליציה • הערב יכנס ראש הממשלה ישיבה דחופה עם כלל ראשי הסיעות שהמליצו עליו, ליברמן הודיע שייעדר

נתניהו זימן את ראשי הסיעות לישיבה דחופה
נתניהו צילום: הדס פרוש / פלאש 90

פחות משבוע למועד הסופי בו נתניהו יכול להקים ממשלה, ובעוד שנראה כי הקשיים רבים מכדי לגבש ולהתגבש סביב קואליציה של 65 עם ישראל ביתנו - בליכוד יוצאים במתקפה על אביגדור ליברמן, וראש הממשלה מכנס ישיבה דחופה.

בלשכת ראש הממשלה הודיעו כי הוא זימן לשעה 20:00 הערב את ראשי המפלגות הממליצות עליו לתפקיד, בהם השר אריה דרעי, יעקב ליצמן, משה גפני, הרב רפי פרץ, בצלאל סמוטריץ, אביגדור ליברמן ומשה כחלון לישיבה דחופה בלשכתו.

אלא שמי שהודיע כי הוא לא צפוי להשתתף, הוא יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שבלשכת נתניהו הודיעו כי ״ליברמן מסרב להגיע לפגישת ראשי הסיעות הממליצות הערב״. בליכוד תקפו את ליברמן והאשימו אותו, "ליברמן התחייב לקהל בוחריו שהוא יתמוך בהקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו. כעת הוא משתמש בכל מיני תירוצים כדי למנוע את הקמתה של ממשלה זו, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל״.

כאמור, מה שמוביל למשבר הוא חוק הגיוס, עליו מתקיים קרב בין ישראל ביתנו שמתעקשים להעביר את החוק כפי שיבר בקריאה ראשונה אל מול הסיעות החרדיות שמבקשות להכניס בו שינויים קלים, זאת לבקשת מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל.

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר הערב כי "חוק הגיוס היה נושא מרכזי בסדר היום של "ישראל ביתנו" במהלך הבחירות ולאחריהן. במו"מ הקואליציוני הבהרנו פעם אחר פעם שבנושא זה לא יהיו ויתורים, ולידיעת כל המשמיצים נושא זה ישאר מרכזי מבחינתנו גם בעתיד הנראה לעין עד להשלמת החקיקה בקריאה שניה ושלישית".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו ראשי סיעות סיעות חרדיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד