י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ידיעה מתעדכנת

דיווח: נתניהו שוקל את פיזור הכנסת החדשה

בשעה זו מתכנסים ראשי הסיעות שהמליצו על נתניהו, במעון ראש הממשלה בירושלים, ברקע המשבר שנוצר במאמצים להקים קואליציה • ידיעה מתעדכנת

דיווח: נתניהו שוקל את פיזור הכנסת החדשה
לשכת רה״מ צילום: ארי קלמן

דיווח: ראש הממשלה בנימין נתניהו אומר בשיחות סגורות כי הוא שוקל אפשרות של פיזור הכנסת ה-21 פחות מחודש  לאחר שנבחר, וזאת בעקבות התעקשותו של ליברמן בנושא הגיוס.

בשעה זו נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו ומקיים התייעצות דחופה עם ראשי הסיעות שהמליצו עליו בפני נשיא המדינה, כאשר הישיבה מתקיימת בהיעדרותו של אביגדור ליברמן.

סגן שר הבריאות יעקב ליצמן מגיע לפגישה עם נתניהו, הערב

בליכוד מאשימים הערב את ליברמן בכך שהוא גורם לממשלת שמאל. מטעמם נמסר: ״ליברמן התחייב לקהל בוחריו שהוא יתמוך בהקמת ממשלת ימין בראשות נתניהו. כעת הוא משתמש בכל מיני תירוצים כדי למנוע את הקמתה של ממשלה זו, מה שעלול להביא להקמת ממשלת שמאל״.

יו"ר 'כולנו' משה כחלון מסר, "נכנס פנימה ונשמע את ראש הממשלה, אני יכול להעריך שתקום ממשלה. אני חושב שהיו בחירות רק לפני חודש ואני מעריך שנצליח להקים ממשלה".

יו"ר 'איחוד מפלגות הימין' רפי פרץ אמר לתקשורת עם כניסתו למפגש, "אנחנו נכנסים עכשיו לפגישה מאוד חשובה, הכוונה שלנו הוא להקים ממשלה, אנחנו נקים ממשלה ואני בטוח שראש הממשלה יענה לכל הצדדים כי אנחנו רוצים בשקט ובנחת לנסות לסכם את הדברים על דעת להקים ממשלה״.

במענה לשאלת ׳בחדרי חרדים׳ אמר, ״חוק הגיוס הוא סוגיה שאנחנו מנסים לפתור אותה . אני לא יודע לייצג את ליברמן אנחנו רוצים שתקום ממשלה ונעשה הכל כדי שזה יקרה״.

חה״כ בצלאל סמוטריץ׳ אמר בכניסתו ללשכת ראש הממשלה: "הולכים בעזרת השם להקים ממשלה, ממשלת ימין חזקה שתעשה המון טוב לעם ישראל. אני מקווה שכולם מרגישים את האחריות הכבידה מוטלת על הכתפיים, אני מקווה שכולם ירדו מהעצים הגבוהים שהם טיפסו עליהם ולא יעשו משחקים".

קואליציה כנסת בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד