י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
אחרי שבע בנות

האברך חבק בן אחרי הבטחה של ראש הישיבה

שלום זכר מעניין אירע בבני ברק לרב משה אוטסרן שחבק בן אחרי שבע בנות ברציפות בהבטחה שנה קודם של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין

האברך חבק בן אחרי הבטחה של ראש הישיבה
ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין בסנדקאות צילום: שוקי לרר

שלום זכר מעניין אירע בליל שבת קודש בעיר בני ברק הרב משה אוסטרן אברך חשוב ממודיעין עילית נכדו של הגר"נ קרליץ ומתלמידיו של ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין חבק בן לאחר שבע בנות ברציפות ובן בכור. 

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לבאי השמחה סיפר הרב אוסטרן כי זכה לבן שביעי בהבטחה של מורו ורבו ראש הישיבה הרב אדלשטיין היה זה לפני כשנה עת ראש הישיבה דיבר בוועד השבועי על "וה' ברך את אברהם בכל" שזה הולך על בן והביא מדברי הגמרא על כך, הרב אוסטרן הגיע לראש הישיבה ואמר שאני כנראה לא זכיתי להתברך בכך שיש לי שבע בנות, אז הבטיח לו ראש הישיבה בשנה הבאה יהיה לך בן וכך היה. 

הרב משה אוסטרן (39) בנו של הגאון רבי אהרן אוסטרן רב בית המדרש 'יד אהרן' בבני ברק ומראשי ישיבת 'רנה של תורה' בכרמיאל ונכדו של הגר"נ קרליץ, הרב אוסטרן משתתף מידי יום בשיעורו היומי של הגרי"ג אדלשטיין.  

כאמור בשמחת השלום זכר בבית הגר"א אוסטרן ברחוב הרב סורוצקין 4 בבני ברק סיפר הרב אוסטרן לבאים את הסיפור המופלא והשמחה הגדולה שזכה לחבוק בן בהבטחה של ראש הישיבה. 

הגרי''ג אדלשטיין בנות הבטחה שלום זכר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד