ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
"נס גדול" • צפו

הבית של ר' שלוימל'ה נשרף - הספרים ניצלו

ביתו במבוא מודיעים של בעל הנשמה הגדול ר' שלוימל'ה קרליבך ז"ל, עלה בלהבות • באורח פלא, חדר אוצר הספרים שהיה ברשותו נשאר כמעט שלם לגמרי • צפו בתיעוד 

הבית של ר' שלוימל'ה נשרף - הספרים ניצלו
הבית של ר' שלמה קרליבך ז''ל צילום: יוני קמפינסקי - ערוץ 7

תושבי מבוא מודיעים נכנסו היום (ראשון) למושב שרבים מבתיו נשרפו בגל השריפות בסוף השבוע האחרון. אחד מהבתים שנשרפו הוא ביתו של בעל הנשמה ר' שלוימל'ה קרליבך ז"ל שהתגורר במקום. 

כתב ערוץ 7 יוני קמפינסקי ליווה את התושבים שהגיעו לבחון את הנזק בביתו של הרב שלמה קרליבך ז"ל ונדהמו לראות שלמרות שכל הבית נשרף, החדר ובו "אוצר הספרים" של הרב שרד, והכריזו: "זה נס".

בקרב תושבי מבוא מודיעים מדובר בהתרגשות גדולה ובמזל שהאוצר נשאר, אם כי לא לגמרי וקיים נזק במקום. עם זאת, חלק ניכר מהספרים ניצלו. 

הספרים בחדר של ר' שלמה קרליבך ז"ל. צילום: יוני קמפינסקי - ערוץ 7

בתוך כך, בשירותי הכבאות הארציים הודיעו הבוקר כי נבדק חשד להצתה בשריפת הענק שחוללה הרס חורבן במושב מבוא מודיעים ביום חמישי - וכילתה 40 מתוך 50 הבתים שבו.

לפי שירותי הכיבוי, כבר למחרת השריפה, ביום שישי, צוותי חוקרים מאגף החקירות של הכיבוי, בסיוע כלבים וציוד טכנולוגי נוסף, הגיעו לזירה כדי לחקור את הסיבות לפרוץ השריפה. זאת, בהמשך לחקירה המתבצעת על-ידי אנשי הכיבוי במספר מוקדים נוספים ברחבי הארץ שבהם פרצו שריפות.

צפו בתיעוד וידאו של ערוץ 7:

 

הרב שלמה קרליבך שריפה מבוא מודיעים ספרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד