י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

הסרת הפיגומים מגלה: הפרוייקט מרהיב עוד יותר

שלב הורדת חלק מהפיגומים והמנופים הגיע, וכעת נחשפות חזיתות הבניינים המחופים באבן הירושלמית האמנותית • זאת גם העת לבדוק האם עמדו היזמים בהתחייבויותיהם, והאם התוכנית שעל גבי הנייר, זהה למה שבוצע בסופו של דבר

הסרת הפיגומים מגלה: הפרוייקט מרהיב עוד יותר
שלב הורדת הפיגומים צילום: יח"צ

שלב הורדת חלק מהפיגומים והמנופים הגיע, וכעת נחשפות חזיתות הבניינים המחופים באבן הירושלמית האמנותית. זאת גם העת לבדוק האם עמדו היזמים בהתחייבויותיהם, והאם התוכנית שעל גבי הנייר, זהה למה שבוצע בסופו של דבר. ובכן, כל התכנונים המוקדמים, המילים שנשפכו וההדמיות היפהפיות התכנסו לבסוף למציאות למחזה מרהיב של בנייה ברמה הבולטת מעל כל מה שהכרנו.

גם לובאי המיזם המפוארים, שהם נושא השיחה הראשוני בין הלקוחות הפוטנציאליים מקבלים בימים אלו את צורתם הסופית. החיפויים השונים, כמו התאורה והאבזור הנלווה, גורמים ללובי להיראות מרשים עוד יותר מעבר להדמיות אשר נראו בעיני רבים כחלום מופשט וכעת זו מציאות חיה וקיימת לעינינו ב"ה.

פרוייקט ג'רוזלם אסטייטס • קרדיט: יח"צ

גם 'שדרת האמפורה' הלא היא הריאה הירוקה במרכז הפרויקט, מרכזת סביבה התעניינות רבה: שדרת הגן הפסטורלית היא מיקרוקוסמוס המייצג את כל מה שהופך את ג'רוזלם אסטייטס לפרויקט כל כך מיוחד:

מחויבות למצוינות ברמה הגבוהה ביותר, מהתכנון המדוקדק עד הביצוע הבלתי מתפשר.

שכירת אנשי המקצוע המעולים ביותר הקיימים בשוק, כמו במקרה זה משרד האדריכלים 'צור וולף', ללא ספק הטוב בתחומו בארץ ומהטובים בעולם.

מעבר לסטנדרט המקובל: כל פרט במיזם משודרג בכמה רמות יותר ממה שמקובל כעת בענף הבנייה, כאן ניתן להבחין ברמת פרטי הפיתוח, הצמחייה המגוונת והססגונית, הבריכות האקולוגיות, חומרי הריצוף, ואפילו ההטבעה של לוחות הברונזה עם סמל ה'אמפורה' בשבילי הגן כמקובל בגנים היפים באירופה.

תמונה מרחבית כוללת: הראייה הקונספטואלית הכוללת של חלקי הפרויקט, שמשלימים זה את זה. במקרה זה אלו הלובאים הגבוהים המהודרים בעלי חזיתות שקופות הנשפכות ומשתלבות אל תוך מרחבי שדרת ה'אמפורה', ובצידה המערבי פתוחה השדרה המיוחדת ומתחברת אל מרחביו העצומים של מתחם שנלר הכללי, משם גם מגיע אור השמש והאוויר בשפע הזורמים אל פנים הפרויקט.

כשמונה הדונמים של השדרה, ממלאים את כל המרחב בין בנייני ג'רוזלם אסטייטס (כ 45 מטרים במרכז) המשתרעים לאורך יצירת המופת למגורים בירושלים. זהו המרחב הפנימי של הפרויקט, חלק מהלקוחות הפוטנציאליים מגלים לנו כי הם מעדיפים לבחור דירה שהחזית שלה פונה לשדרה, מעבר לנוף הירושלמי המרהיב הנשקף מן החזיתות החיצוניות של ג'רוזלם אסטייטס.

ירושלים פרוייקט שנלר ג'רוזלם אסטייטס פיגומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד