י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
מכנס ישיבה דחופה

נתניהו במאמץ אחרון: "הנחתי הצעה; מנסה למנוע בחירות". צפו

בצל המשבר הפוליטי שעשוי להוביל לבחירות חוזרות, ראש הממשלה בנימין נתניהו איננו שוקע בייאוש ומתאמץ לפתור את הפלונטר ולהקים ממשלה • נתניהו מסר: "הנחתי בפני השותפים הצעה לפתרון שמבוסס על העקרונות שהצבא קבע ועל הנתונים שהצבא קבע" | צפו

נתניהו במאמץ אחרון: "הנחתי הצעה; מנסה למנוע בחירות". צפו
נתניהו צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

בעוד המשבר סביב הקמת הממשלה נמשך ואף מחריף, כשברקע שבליכוד צפויים להגיש הצעת חוק לפיזור הכנסת ה-21, ראש הממשלה בנימין נתניהו מנסה להרגיע את הרוחות ומכנס הערב את ראשי המפלגות להתייעצות דחופה בלשכתו.

בסרטון שפרסם נתניהו אמר, "אני עושה עכשיו מאמץ אחרון להקים ממשלת ימין ולמנוע בחירות מיותרות. אני הנחתי בפני השותפים הצעה לפתרון. הוא מבוסס על העקרונות שהצבא קבע ועל הנתונים שהצבא קבע".

נתניהו הבהיר עוד כי "אין שום סיבה לדחות את הצעה״. כשהוא מציין כי הוא צפוי לכנס את ראשי המפלגות לישיבת חירום הערב בלשכתו. ״אני רוצה לדבר איתם ולנסות יחד למנוע בחירות מיותרות״.

בתוך כך, בסיעות הממליצות יש מי שכבר יוצא נגד האפשרות שיפזרו את הכנסת ה-21 כחודש בלבד לאחר שהיא החלה ומתריע מהפלת שלטון הימין. מדובר בח"כ בצלאל סמוטריץ', שלטענתו "יש מצבים שבהם זהירות מופלגת היא כן במקום. ההשתעשעות ברעיון הבחירות החוזרות היא משחק מסוכן באש, יותר מהדלקת מדורות ל"ג בעומר במזג אוויר של חמסין, והיא עלולה לצאת משליטה ולהביא לאובדן שלטון הימין".

סמוטריץ׳ העביר מסר מאיים לאביגדור ליברמן שאותו מאשימים באי הקמת ממשלת הימין כשהוא כותב כי "הציבור יעניש את מי שיטרפד בחוסר אחריות הקמת ממשלת ימין ויביא לבחירות מיותרות".

בחירות חוק גיוס בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד